Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy
![4 popularne banki płatnych zdjęć](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2020/04/Płatne-banki-zdjęć-z-których-warto-korzystać.png)
4 popularne banki płatnych zdjęć
Obraz odgrywa bardzo dużą rolę w marketingu. Dlatego jeśli zależy Ci na wysokiej jakości fotografiach, które są wybierane w wyselekcjonowany sposób, skorzystaj z banków płatnych zdjęć. Oferują one estetyczne, odpowiednio skomponowane i wykadrowane fotografie, jakie z pewnością pomogą w stworzeniu...
![4 darmowe banki zdjęć, z jakich warto korzystać](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2020/04/Jakie-darmowe-banki-zdjęć-są-popularne.png)
4 darmowe banki zdjęć, z jakich warto korzystać
Większość z nas patrzy na świat obrazami. Potrafią one w prosty i skuteczny sposób przykuć uwagę, a także sprawić, że oglądane treści będą bardziej atrakcyjne wizualnie. Skąd zatem czerpać ciekawe grafiki, dzięki którym każdy artykuł czy reklama zatrzymają wzrok odbiorcy na dłużej?...
![Najważniejszy czynnik optymalizacji SEO – analiza](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2020/01/optymalizacja-stron-www-seo_optimized.jpg)
Najważniejszy czynnik optymalizacji SEO – analiza
A gdyby skupić się na jednym, dwóch czynnikach optymalizacji SEO? Jakie będą efekty optymalizacji? Tworząc stronę www warto zadbać o optymalizację SEO już na tak wczesnym etapie. Czy jednak życie jest tak kolorowe jak nam się wydaje? Wystarczy zoptymalizować stronę i od razu osiągniemy...
![Google Sandbox, czyli jak zacząć SEO](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2019/07/google-sandbox.jpg)
Google Sandbox, czyli jak zacząć SEO
Co zrobić aby strona wyświetlała się wysoko w wyszukiwarce Google? W poniższym artykule dowiesz się co warto zrobić, aby Twoja strona poszybowała w górę w wynikach wyszukiwania Google. Nawet jeżeli nie wiesz czym jest SEO to ten artykuł da Ci wiedzę by zrozumieć panujące zasady w królestwie...
![Nie ma remarketingu bez brandingu](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2017/12/Untitled1.png)
Nie ma remarketingu bez brandingu
Nie daj się wyprzedzić w wyścigu zbrojeń, jaki obserwujemy na rynku marketingowym. Firmy prześcigają się w otwieraniu nowych dróg dotarcia do klienta, a sam Google, czy Facebook co chwilę dają nowe narzędzia i możliwości do bardziej skutecznego promowania się w internecie. Bądź na bieżąco z...
![Google Grants – Bezpłatna promocja dla organizacji non-profit](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2016/02/Google-dla-non-profit.jpg)
Google Grants – Bezpłatna promocja dla organizacji non-profit
Google Ad Grants to odmiana usługi Google AdWords, czyli systemu reklamowego firmy Google, dedykowana organizacjom non-profit. Ten szczególny rodzaj usługi Google AdWords ma przede wszystkim na celu umożliwienie organizacjom uruchomienie kampanii reklamowej wspierającej akcje charytatywne bądź...
![Działania SEO – co mogę zrobić sam?](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2016/05/Co-możesz-zrobić-sam-.jpg)
Działania SEO – co mogę zrobić sam?
Pozycjonowanie strony internetowej w Google to proces rozbudowany, wymagający opracowania strategii, przeanalizowania konkurencji, ustalenia budżetu i przede wszystkim posiadania dużego doświadczenia w prowadzeniu kampanii SEO. Przedstawiciele wyszukiwarki co jakiś czas informują nas, że o pozycji...
![Chroń dane swoich klientów](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2016/03/Polityka-prywatności-i-cookies.jpg)
Chroń dane swoich klientów
Celem prowadzenia biznesu najczęściej jest sprzedaż towarów lub usług. Konieczne jest wówczas opracowanie skutecznej strategii pozyskiwania klientów. Obecnie dużą rolę odgrywa w tej kwestii Internet. Zbierając dane klientów, kontrahentów czy subskrybentów newslettera trzeba jednak mieć na uwadze...
![Zaufanie w biznesie – 8 zasad, które musisz zastosować na stronie www](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2016/02/Zaufanie-w-e-biznesie-1.jpg)
Zaufanie w biznesie – 8 zasad, które musisz zastosować na stronie www
W biznesie zaufanie to podstawa. Żadne działania nie są w stanie zapewnić takiego zysku, co ekonomia bazująca na zaufaniu. Przedsiębiorstwa, które wyrobiły sobie pozycję w branży i cieszą się zaufaniem zarówno klientów, jak i kontrahentów, osiągają zdecydowanie lepsze wyniki niż pozostałe firmy na...