Blog marketingowy B4

Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

Reklama za granicą – jak przygotować kampanię AdWords?

Reklama za granicą – jak przygotować kampanię AdWords?

Polskie przedsiębiorstwa stale się rozwijają. Coraz bardziej widoczna jest ekspansja na rynki zagraniczne. Dotyczy to też małych i średnich firm, które u naszych sąsiadów znajdują popyt na swoje produkty i usługi. Otwarcie się na eksport wymaga jednak przygotowania odpowiedniej strategii promocji...

Kontakt z klientem poprzez newsletter

Kontakt z klientem poprzez newsletter

Przekazy reklamowe docierają do nas bezustannie. Atakują nas za pośrednictwem praktycznie wszystkich mediów – telewizji, prasy, radia i Internetu. Spotykamy się z nimi spacerując po mieście czy przemieszczając się środkami komunikacji miejskiej. Codzienny kontakt z coraz bardziej nachalnymi...

Czat na żywo – element budowania relacji z klientem

Czat na żywo – element budowania relacji z klientem

Sprawna obsługa klienta coraz częściej jest czynnikiem decydującym o sukcesie w sprzedaży. Szybka odpowiedź na nurtujące pytanie bardzo często sprawia, że konsument przechodzi do koszyka i dokonuje zakupu. Nowym narzędziem sprzedażowym, które zrewolucjonizowało obsługę klienta i okazało się...

Wirusy na stronie – jak wpływają na marketing i wizerunek w sieci?

Wirusy na stronie – jak wpływają na marketing i wizerunek w sieci?

Wizerunek firmy buduje się latami. Warto jednak poświęcić czas i energię na jego kreowanie, ponieważ to jedna z najważniejszych wartości, mogących zapewnić powodzenie i dochodowość prowadzonego biznesu. Pozytywny wizerunek firmy pozwala zdobyć sympatię i zaufanie potencjalnych klientów, co w...

Radosnych Świąt Wielkanocnych!

Radosnych Świąt Wielkanocnych!

Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzymy samych ciepłych chwil oraz pomyślności w życiu prywatnym i zawodowym. Zespół B4INTERNET

Zapraszamy na szkolenie: Rozruszaj swój e-marketing na wiosnę

Zapraszamy na szkolenie: Rozruszaj swój e-marketing na wiosnę

Już za miesiąc odbędzie się szkolenie w ramach Akademii Skutecznego E-marketingu B4INTERNET. Tym razem zajmiemy się skutecznymi strategiami pozyskiwania ruchu na stronę www. Rozruszaj swój e-marketing na wiosnę! Zapraszamy 22.04 do Bydgoszczy. Zapisy zakończone

Bezpieczne SEO – na czym polega?

Bezpieczne SEO – na czym polega?

Pozycjonowanie stron internetowych mimo, że od wielu lat jest ważną częścią planu marketingowego wielu firm, to jednak dopiero od niedawna zaczyna być traktowane jako profesjonalna usługa, na którą trzeba przeznaczyć określony budżet i za którą trzeba płacić już od początku trwania umowy. Jeszcze...

Jak chronić swoją prywatność w Internecie?

Jak chronić swoją prywatność w Internecie?

Z roku na rok wzrasta ilość czasu, jaką spędzamy w trybie online. Za pośrednictwem Internetu pracujemy, uczymy się i bawimy, a także nawiązujemy relacje z innymi użytkownikami. Korzystanie z Internetu, oprócz oczywistych zalet, niesie jednak ze sobą również pewne konsekwencje. Każda nasza wizyta w...

Google ogranicza liczbę reklam – co to zmieni?

Google ogranicza liczbę reklam – co to zmieni?

Wszyscy zdążyli się już przyzwyczaić do struktury wyników wyszukiwania w Google. Kilka dni temu nastąpiły jednak znaczne zmiany, które wpłyną na prowadzone kampanie linków sponsorowanych. Google postanowiło ograniczyć liczbę wyświetlanych reklam, rezygnując z bocznych linków sponsorowanych po...