Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

Kampanie marketingowe z okazji Dnia Kobiet
Marketing uwielbia czerpać ze świąt i szczególnych okoliczności. Najlepszym przykładem jest okres zimowy, gdy od końca listopada media tradycyjne i internetowe "atakują" nas reklamami związanymi z Bożym Narodzeniem. Nie może być inaczej z Dniem Kobiet. To międzynarodowe święto kolejny rok z rzędu...

Protest mediów – co oznacza dla firm i klientów agencji marketingowej?
Telewizja, stacje radiowe, dzienniki, portale informacyjne - dziś większość prywatnych mediów w Polsce łączy się we wspólnym proteście. Akcja "Media bez wyboru" trwająca w środę 10 lutego jest odpowiedzią na projekt ustawy, w efekcie której wprowadzane mają być składki z tytułu reklamy zarówno...

Jak będzie wyglądać rok 2021? Trendy w marketingu
Początek roku to czas planowania. Szczególnie w branży marketingowej, dla której styczeń jest intensywnym miesiącem pełnym tworzenia nowych koncepcji i strategii, jak wdrożyć w życie wszystkie ciekawe założenia. Zazwyczaj, bo miniony rok 2020 nauczył wszystkich jednej rzeczy - elastyczności wobec...

Pierwsza kampania Google Ads – poradnik dla początkujących
Chcąc zwiększyć sprzedaż swoich usług / produktów, możesz skorzystać z reklamy w internecie. Warto rozważyć zainwestowanie w reklamę w Facebook Ads (5 wskazówek jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebook), pozycjonowanie stron (SEO) czy stworzyć kampanię linków sponsorowanych. Takim przykładem...

Darmowy newsletter – jakie narzędzie wybrać?
[Aktualizacja artykułu wrzesień 2022] Marketing internetowy skrywa w sobie ogromny potencjał. Pozwala nie tylko na odpowiednie pozycjonowanie stron, ich optymalizację, prowadzenie kampanii Google Ads czy Facebook Ads. To także możliwość stworzenia doskonałej relacji pomiędzy odbiorcami,...

Darmowe programy do tworzenia banerów reklamowych
[Aktualizacja artykułu styczeń 2023] Reklamy banerowe pozwalają skutecznie budować świadomość marki. Dzięki nim odbiorcy zapamiętują logo marki i kojarzą ją z zamieszczonymi w reklamie kolorami, obrazami i hasłami. Tworzy to rozpoznawalny wizerunek firmy i wzbudza zaufanie klientów (przeczytaj...

Web Stories w WordPressie – rewolucja w tworzeniu contentu
Google uruchamia beta testy i zachęca do sprawdzenia Web Stories. Jest to format narracji znany z Facebook, Instagram, TikTok. Dobrze zoptymalizowane Web Stories pozwoli pojawić się w grafice Google, Dicsover i aplikacjach Google. Pokażemy Tobie jak stworzyć własne Stories i wykorzystać drzewmiący...

Skuteczne reklamy na Facebooku – 5 podstawowych zasad
Stare powiedzenie mówi, że „reklama jest dźwignią handlu”. Choć czasy się zmieniają, to jest ono jak najbardziej aktualne. Dlatego warto korzystać z możliwości, jakie dają nam serwisy społecznościowe. Facebook oferuje proste oraz szybkie kreowanie skutecznych reklam, dzięki którym Twój produkt czy...

Jak projektować proste grafiki na Facebooka?
Prowadzisz samodzielne mały biznes? Nie masz żadnego doświadczenia w tworzeniu materiałów graficznych, ale wiesz, że musisz je stworzyć? Wykonywanie prostych grafik nie jest tak trudne, jak mogłoby się wydawać. Nie potrzebujesz angażować do tego profesjonalnych grafików. Twój fanpage może...