Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy
Promujesz produkt? Ten element obniży koszt reklamy
Jakość to słowo, które od wieków jest używane w różnych kontekstach. W dzisiejszym biznesie jakość jest jednym z najważniejszych czynników, który decyduje o sukcesie lub porażce przedsiębiorstwa. Klienci w coraz większym stopniu szukają produktów i usług, które spełnią ich wysokie wymagania...
Sztuczna inteligencja – jak zmieni nasze życie, marketingowców?
Spis treści: Czym jest ChatGTP Czym jest z założenia AI? Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu Analiza ścieżki zakupowej użytkownika Optymalizacja ścieżki zakupowej użytkownika Testy AB Sztuczna inteligencja w budowaniu strategii marketingowej Sztuczna inteligencja w SEO Sztuczna...
Długi czas oczekiwania na przesyłkę – czyli co zmniejsza sprzedaż
Allegro bije rekordy sprzedaży, Paczkomat prowadzi z sukcesem mocną ekspansję na rynkach zagranicznych – rynek eCommerce prężnie się rozwija, a klienci sklepów internetowych przyzwyczaili się do coraz wyższych standardów. Coraz częściej długi czas oczekiwania na przesyłkę może być znaczącym...
Problem z wizytówką Google Moja Firma? Jest na to rada!
Wizytówka Google Moja Firma (teraz nazywa się to Profil Firmy w Google) to często najlepsze źródło pozyskiwania klientów dla lokalnych, małych przedsiębiorców. Dzięki wizytówce klienci mogą znaleźć firmę na Google maps i szybko nawiązać kontakt. Z kolei dla przedsiębiorcy to szansa na uzyskanie...
Nowa weryfikacja Google Moja Firma – weryfikacja wideo
Profil Firmy w Google, czyli wyświetlanie informacji o firmie w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google (zwane dawniej jako Google Moja Firma) to pozycja obowiązkowa dla każdej firmy. Profil pozwala zwiększyć widoczność marki i pokazać ją na mapie Google. Jest to szczególnie ważne dla...
Kampanie marketingowe z okazji Dnia Kobiet
Marketing uwielbia czerpać ze świąt i szczególnych okoliczności. Najlepszym przykładem jest okres zimowy, gdy od końca listopada media tradycyjne i internetowe "atakują" nas reklamami związanymi z Bożym Narodzeniem. Nie może być inaczej z Dniem Kobiet. To międzynarodowe święto kolejny rok z rzędu...
Protest mediów – co oznacza dla firm i klientów agencji marketingowej?
Telewizja, stacje radiowe, dzienniki, portale informacyjne - dziś większość prywatnych mediów w Polsce łączy się we wspólnym proteście. Akcja "Media bez wyboru" trwająca w środę 10 lutego jest odpowiedzią na projekt ustawy, w efekcie której wprowadzane mają być składki z tytułu reklamy zarówno...
Jak będzie wyglądać rok 2021? Trendy w marketingu
Początek roku to czas planowania. Szczególnie w branży marketingowej, dla której styczeń jest intensywnym miesiącem pełnym tworzenia nowych koncepcji i strategii, jak wdrożyć w życie wszystkie ciekawe założenia. Zazwyczaj, bo miniony rok 2020 nauczył wszystkich jednej rzeczy - elastyczności wobec...
Pierwsza kampania Google Ads – poradnik dla początkujących
Chcąc zwiększyć sprzedaż swoich usług / produktów, możesz skorzystać z reklamy w internecie. Warto rozważyć zainwestowanie w reklamę w Facebook Ads (5 wskazówek jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebook), pozycjonowanie stron (SEO) czy stworzyć kampanię linków sponsorowanych. Takim przykładem...