Facebook Ads

Pomożemy Ci dotrzeć z ofertą do grona odbiorców na Facebooku oraz Instragramie. Trafiaj z nami wprost do potencjalnych klientów z użyciem Facebook Ads

Google Ads

Kampanie Facebook Ads – Dlaczego warto?

Kampanie reklamowe na Facebooku to szansa na szybką promocję firmy na najpopularniejszym portalu społecznościowym na świecie. Facebook Ads umożliwia wyświetlanie reklam dokładnie sprecyzowanej grupie odbiorców, dzięki czemu możesz trafiać do osób, na których najbardziej Ci zależy. Obecność na portalu społecznościowym jest ważnym elementem strategii promocji strony firmowej w Internecie, dlatego warto skorzystać z tej formy pozyskiwania klientów.

KAmpanie Facebook ADS

Treści sponsorowane na facebooku lub instagramie wyświetlają się na feedzie użytkowników w podobny sposób do zwykłych postów. Dzięki temu nie wzbudzają niechęci odbiorców, użytkownicy chętniej wejdą w interakcje z Twoją reklamą. 

 

Zalety kampanii na Facebooku:

    • Zasięg – z portalu Facebook korzystają codziennie miliony użytkowników na całym świecie, prawie 20 milionów internautów w Polsce;
    • Precyzja – masz możliwość dokładnego wyboru, do jakich odbiorców chcesz kierować swoje reklamy. Możesz zwiększyć trafność reklam, wybierając m.in. lokalizację, dane demograficzne, zainteresowania, urządzenia.
    • Widoczność – reklamy mogą być wyświetlane w kilku miejscach na portalu Facebook, w tym na stronie głównej aktualności, gdzie szczególnie przyciągają uwagę odbiorców;
    • Funkcjonalność – reklamy mogą służyć różnym celom, zależnie od potrzeb Twojej Firmy mogą przekierowywać na stronę www, na profil firmy lub stronę wydarzenia na Facebooku, mogą też promować aplikację, zachęcając do jej pobrania lub korzystania z niej;
    • Interaktywność – Facebook jest portalem społecznościowym, zatem kampanie również umożliwiają potencjalnym klientom bezpośrednią interakcję z reklamą – odbiorcy mogą ją komentować lub udostępnić, co zwiększy jej popularność i skuteczność;
    • Atrakcyjność – eklamy zwracają uwagę odbiorców obrazem. Mogą przyjmować różne formy: zdjęcia, pokazu slajdów czy filmu video;
    • Przejrzyste płatności – Facebook Ads umożliwia wybór: czy chcesz płacić za kliknięcia czy wyświetlenia, zawsze płacisz za efekt.

Koszt Kampanii

Koszt kampanii Facebook Ads obejmuje kwotę przeznaczaną na emisję reklam oraz koszt obsługi kampanii przez naszych specjalistów. Reklamy na Facebooku rozliczane są w modelu płatności za kliknięcia lub za wyświetlenia, zależnie od celu biznesowego.

W ramach obsługi kampanii nasi specjaliści ds. reklamy internetowej zaplanują strategię kampanii, stworzą materiały reklamowe oraz poprowadzą kampanię, na koniec raportując uzyskane wyniki.

Co obejmuje usługa?

\

Opracowanie strategii kampanii

Zdefiniowanie bieżących i długoterminowych celów biznesowych oraz wskaźników sukcesu, które planujemy uzyskać.

\

Założenie kampanii

Opracowanie struktury kampanii oraz określenie grupy odbiorców, stworzenie trafnych i atrakcyjnych materiałów reklamowych, konfiguracja kampanii;
\

Analiza i optymalizacja

Stała kontrola efektów kampanii oraz wprowadzanie zmian optymalizacyjnych w obrębie treści reklam i targetowania, w celu podnoszenia skuteczności kampanii;

\

Raportowanie

Po zakończeniu ustalonego okresu kampanii Klient otrzymuje szczegółowy raport, w przejrzystej formie przedstawiający uzyskane rezultaty kampanii oraz zalecenia na przyszłość.

Nasi Klienci

Wieloletnia obecność na rynku sprawia, że jesteśmy wstanie proponować naszym klientom skuteczne działania marketingowe. Poznaj firmy, którym pomagamy:

Problem z wizytówką Google Moja Firma? Jest na to rada!

Problem z wizytówką Google Moja Firma? Jest na to rada!

Wizytówka Google Moja Firma (teraz nazywa się to Profil Firmy w Google) to często najlepsze źródło pozyskiwania klientów dla lokalnych, małych przedsiębiorców. Dzięki wizytówce klienci mogą znaleźć firmę na mapach Google i szybko nawiązać kontakt. Z kolei dla...

Nowa weryfikacja Google Moja Firma – weryfikacja wideo

Nowa weryfikacja Google Moja Firma – weryfikacja wideo

Profil Firmy w Google, czyli wyświetlanie informacji o firmie w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google (zwane dawniej jako Google Moja Firma) to pozycja obowiązkowa dla każdej firmy. Profil pozwala zwiększyć widoczność marki i pokazać ją na mapie Google. Jest to...

Kampanie marketingowe z okazji Dnia Kobiet

Kampanie marketingowe z okazji Dnia Kobiet

Marketing uwielbia czerpać ze świąt i szczególnych okoliczności. Najlepszym przykładem jest okres zimowy, gdy od końca listopada media tradycyjne i internetowe "atakują" nas reklamami związanymi z Bożym Narodzeniem. Nie może być inaczej z Dniem Kobiet. To...