Google Adwords Bydgoszcz

Kampanie Google Ads

Wykonujemy skuteczne kampanie Google Ads (Dawniej kampanie Google Adwords). Prowadzimy różne typy kampanii, które dopasowujemy do Twoich potrzeb.

Linki sponsorowane Google Adwords Bydgoszcz

Kampanie google Ads – Dlaczego warto?

Według danych ponad 91%  użytkowników na całym świecie korzysta z wyszukiwarki Google*. Dzięki kampaniom Google możesz wyświetlać się na samym szczycie wyszukiwań i w ten sposób zwiększyć ruch na swojej stronie.
Kampanie można także skonfigurować do wyświetlania się YouTubie oraz innych stronach i serwisach.

*źródło: gs.statcounter.com, Lipiec 2022

 

Prosta mierzalność Efektów

Dzięki podłączeniu Google Ads i Google Analytics możemy mierzyć skuteczność reklam. Na podstawie danych można optymalizować kampanie Google Ads, dostosowując budżet, grupę odbiorców czy formę reklamy.

Rodzaje prowadzonych Kampanii:

Linki sponsorowane

Najpopularniejsze linki sponsorowane Google Ads wyświetlane w wynikach wyszukiwania Google na wszystkich typach urządzeń.

Reklamy "połączenia"

Reklamy wyświetlane tylko na urządzeniach mobilnych. Kliknięcie umożliwia bezpośrednie połączenie telefoniczne.

Reklamy Produktowe

Reklamy połączone z kontem Google Merchant Center pozwalają na wyświetlanie zdjęcia produktu wraz z ceną w wyszukiwarce.

Reklamy na urządzeniach mobilnych

Obecnie ponad 60% ruchu na stronach odbywa się na urządzeniach mobilnych. Warto by działania reklamowe były dobrze zoptymalizowane pod urządzenia mobilne.

Reklamy Google Display

To graficzna forma reklam. Wyświetlane są nie tylko w Google, ale także na stronach internetowych, aplikacjach mobilnych, skrzynkach mailowych Gmail oraz YouTubie.

KAmpanie linków sponsorowanych

 Linki sponsorowane to szybki i skuteczny sposób na zwiększenie przychodów i pozyskanie nowych klientów. Reklamy w wyszukiwarce pozwalają na natychmiastowe zwiększenie widoczności w sieci. Metoda ta świetnie nadaje się do promocji w sieci samej marki, poszczególnych produktów lub usług oraz okresowych akcji promocyjnych. Można ją stosować jako samodzielne kampanie oraz jako jeden z elementów kompleksowej strategii marketingowej.

Jest to strategia pozyskiwania ruchu, która zapewnia praktycznie od razu nowy ruch na stronie. Wyzwaniem tej strategii jest to, że wymaga ona budżetu dziennego na wyświetlanie się reklam. Odwrotną strategią pozyskiwania ruchu jest pozycjonowanie stronPozwala ona na zwiększenie ruchu organicznego na stronie, bez konieczności uruchamiania kampanii płatnych. Kampania SEO jest strategią długofalową, gdzie efekty widoczne są dopiero po 3 miesiącach, a najlepiej widoczne są po roku pozycjonowania. SEO daje długotrwałe stałe efekty, bez dodatkowego nakładu pracy.

Kampanie Google Ads dają efekt niemalże od razu po uruchomieniu kampanii, ale jeżeli przestajemy wyświetlać reklamy to ruch płatny zostaje całkowicie ucięty.

 

Zalety kampanii linków sponsorowanych:

    • Zasięg – około 90% Polaków regularnie korzysta w wyszukiwarki Google, czyli ponad 18 milionów ludzi może zobaczyć Twoją reklamę;
    • Szybkość – kampania może być uruchomiona nawet w ciągu 24 godzin, nie musisz czekać – reklamy będą wyświetlane od razu po starcie kampanii;
    • Dostępność – użytkownicy korzystają z wyszukiwarki o każdej porze, więc będą mogli zobaczyć Twoje reklamy 24 godziny na dobę;
    • Trafność – reklamy są wyświetlane osobom, które w danym momencie wyszukują w Internecie informacji o oferowanych przez Ciebie usługach. Masz pewność, że przekaz trafi do właściwych osób we właściwym momencie;
    • Skuteczność – płacisz tylko za efekt, czyli kiedy użytkownik po kliknięciu w reklamę zostanie przekierowany na Twoją stronę, by zapoznać się ze szczegółami oferty;
    • Mierzalność – otrzymujesz szczegółowy i przejrzysty raport z osiągniętych efektów, dzięki któremu wiesz za co dokładnie zapłaciłeś, widzisz, które usługi i produkty są najpopularniejsze, zatem razem ze specjalistą Google Ads możesz zaplanować najskuteczniejszą strategię promocji firmy na przyszłość;
    • Akceptacja – linki sponsorowane nie są traktowane przez użytkowników wyszukiwarki jako natrętny typ reklamy, ponieważ udzielają odpowiedzi na wpisane zapytanie.

Koszt Kampanii

Budżet kampanii Google Ads obejmuje kwotę przeznaczoną na kliknięcia, rozliczaną wg modelu CPC (koszt za kliknięcie) oraz koszt obsługi kampanii.

W ramach obsługi certyfikowany specjalista Google Ads zaplanuje i poprowadzi Twoją kampanię. Pomoże Ci dobrać frazy i budżet oraz harmonogram wyświetlania reklam, biorąc pod uwagę cele, jakie chcesz osiągnąć.

Posiadane doświadczenie oraz kompetencje, w tym doskonała znajomość niezbędnych narzędzi i strategii marketingu w wyszukiwarkach, pozwoliły naszej firmie uzyskać prestiżowy status Partnera Google. Oznacza to, że Google wysoko ceni nasze usługi i uważa nas za agencję godną polecenia.

B4INTERNET radzi:

Posiadasz wizytówkę Google Moja Firma? Zadbakj o jej bezpieczeństwo

Tak jak wszystko inne, tak i wizytówkę Google można „ukraść”. Przeczytaj jak ochronić wizytówkę Google Moja Firma przez zablokowaniem.

Co obejmuje usługa?

\

Opracowanie strategii kampanii

Zdefiniowanie celów biznesowych oraz wskaźników sukcesu, które planujemy uzyskać.
\

Założenie kampanii

Zaplanowanie struktury konta, dobór trafnych słów kluczowych, które pozwolą uzyskać dużą liczbę kliknięć, stworzenie treści reklam, przyciągających potencjalnych klientów, dobór stawek za kliknięcia dla poszczególnych słów kluczowych, które pozwolą uzyskać optymalne pozycje reklam.
\

Analiza i optymalizacja

Wyniki kampanii są stale analizowane przez certyfikowanych specjalistów, w celu ustalenia najskuteczniejszych elementów kampanii. Stale wprowadzane są zmiany optymalizacyjne, pozwalające zrealizować założone na początku cele biznesowe (np. najwięcej kliknięć lub najwyższa pozycja reklam). Kampania może być w każdej chwili modyfikowana na życzenie klienta, można poszerzyć lub zmniejszyć jej zakres lub dodać w treściach reklam informację o bieżącej akcji promocyjnej.
\

Raportowanie

Po zakończeniu ustalonego etapu kampanii Klient otrzymuje przejrzysty raport uzyskanych efektów, na podstawie którego można wspólnie podjąć decyzję o ewentualnych zmianach w obrębie kampanii.

Nasi Klienci

Wieloletnia obecność na rynku sprawia, że jesteśmy wstanie proponować naszym klientom skuteczne działania marketingowe. Poznaj firmy, którym pomagamy:

Ostatnie wpisy na blogu