eCommerce Development

Zajmujemy się tworzeniem sklepów eCommerce. Projektujemy indywidualne rozwiązania na platformie Magento 2.

Dlaczego warto mieć sklep internetowy?

Z roku na rok przybywa liczba konsumentów, którzy przekonują się do zakupów online. Kupowanie przez internet jest wygodne. Dlatego jeśli chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów, nie tylko ze swojej okolicy warto mieć e-sklep. 

Jaką rozwiązanie eCommerce wybrać? 

Każda branża rządzi się swoimi prawami. Dlatego nie ma jednego właściwego rozwiązania eCommerce. Na rynku jest dostępne są różne platformy. Różnią się one działaniem i funkcjonalnościami.  Pomożemy Ci wybrać opcję, która najlepiej pozwoli Ci rozwinąć Twój biznes. 

Polecamy

Magento Open Source

Magento 2 Open Source (dawniej Community) to w pełni darmowa platforma eCommerce od Adobe. Największą zaletą platformy jest duża możliwość customizacji oraz skalowalność platformy. Idealne rozwiązanie dla firm, które potrzebują nieszablonowych rozwiązań oraz planują duży wzrost oferty wraz z rozwojem firmy.

Adobe Commerce

Adobe Commerce lub też Magento 2 Commerce to wersja Enterprise. Platforma posiada szereg wbudowanych na start funkcjonalności, które wystarczą, że zostaną skonfigurowane przez programistę. Dostarcza także rozbudowane opcje dla prowadzenia sklepów B2B i zarządzania stanami magazynowymi. Koszt platformy jest uzależniony od dochodów e-sklepu. 

Plaftormy SaaS

Chcesz otworzyć szybko prosty sklep? Platformy abonamentowe nie wymagają one instalacji sklepu na własnym serwerze, tworzenia rozszerzeń, jednak ponosisz miesięczny koszt utrzymania. Platformy SaaS mają ograniczone możliwości wprowadzania dedykowanych rozszerzeń.

Dedykowane rozwiązania

Masz biznes plan wymaga innowacyjnych rozwiązań? Chcesz poszerzyć swoją obecną platformę o moduł sklepowy lub marketplace? Posiadamy doświadczenie wdrażaniu nietypowych rozwiązań zgodnie z potrzebami naszych klientów.

Co obejmuje eCommerce development?

\

Planowanie

Stworzenie funkcjonalnego sklepu online to przedsięwzięcie, które wymaga odpowiedniego zaplanowania każdego etapu. Mając wyznaczone cele, do których dążysz jako marka proces ten przebiegnie płynnie i zgodnie z oczekiwaniami. Dlatego przed przystąpieniem do prac rozmawiamy i ustalamy z Tobą plan działania. 

\

Projektowanie

Projektowanie sklepu to zaplanowanie odpowiedniej architektury IT oraz przygotowanie makiet UX/UI. Dbamy o to aby projekt sklepu był przyjazny użytkownikowi oraz funkcjonalny, aby klienci korzystając z niego mieli jak najlepsze doświadczenia.

\

eCommerce Development

Po fazie projektowania następuje etap prac programistycznych. Kodujemy dla Ciebie wybrane rozwiązania. Na tym etapie wdrażamy integracje i rozszerzenia niezbędne do działania twojego sklepu i testujemy ich działanie. 

\

Akceptacja

Pomimo, że na każdym etapie jesteśmy w stałym kontakcie to przed samym wdrożeniem przekazujemy Ci projekt sklepu do akceptacji. Chcemy abyś miał pewność, że opublikowany eCommerce spełnia twoje wymagania.

\

Testy i Wdrożenie

Przenosimy sklep na serwer, który został wskazany przez Ciebie lub wybrany przez nas. Po wdrożeniu możesz cieszyć w pełni funkcjonalnym sklepem online. 

Pierwszy eCommerce – co warto uwzględnić?

INTEGRACJE Z MARKETPLACE'AMI

Coraz więcej konsumentów decyduje się na robienie zakupów bezpośrednio na marketplace’ach. Aby dotrzeć do potencjalnych klientów zadbaj o obsługę jak największej liczby kanałów sprzedażowych. Integracja sklepu z platformami marketplace pozwoli Ci zoptymalizować zarządzanie zamówieniami z różnych źródeł.

ZARZĄDZANIE PRODUKTAMI I ZAMÓWIENIENIAMI

Przy budowie sklepu online warto zastanowić się w jaki sposób chcemy zarządzać produktami i zamówieniami. Trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy chcemy obsługiwać każdy kanał sprzedaży osobno, a może zintegrować wszystkie go jednego systemu?
Jeśli w ofercie posiadamy setki produktów i chcemy zarządzać nimi z jednego miejsca to dobrym rozwiązaniem będzie wprowadzenie systemu PIM (Product Information Management). 

NARZĘDZIA MARKETINGOWE

Marketing to jedna z gałęzi biznesu dzięki, której potencjalni klienci mogą dowiedzieć się o Twojej marce i produkcie. Wiele narzędzi marketingowych można zintegrować z sklepem online. Dzięki temu będziesz mógł lepiej poznać swoich klientów. 

RODZAJE PŁATNOŚCI I DOSTAWY

Najważniejsze elementy, bez którego sprzedaż się nie odbędzie to płatność i dostawa. Zapewnij klientom wybór i nawiąż współpracę z dostawcami płatności takimi jak BlueMedia, Przelewy24 czy PayPal. Zintegruj się także z popularnymi firmami kurierskimi i pocztą. 

Poznaj pełną ofertę eCommerce development

W celu oferowania wyższej jakości produktów eCommerce, wyodrębniliśmy wyspecjalizowany zespół  programistów, który zajmuje się projektowaniem sklepów internetowych – B4SPOT. Na stronie marki możesz się zapoznać z pełną ofertą dotyczącą eCommerce developmentu.

Nasi Klienci

Długoletnia obecność na rynku sprawia, że jesteśmy wstanie oferować naszym klientom wydajne działania marketingowe. Poznaj firmy, którym pomagamy:

Problem z wizytówką Google Moja Firma? Jest na to rada!

Problem z wizytówką Google Moja Firma? Jest na to rada!

Wizytówka Google Moja Firma (teraz nazywa się to Profil Firmy w Google) to często najlepsze źródło pozyskiwania klientów dla lokalnych, małych przedsiębiorców. Dzięki wizytówce klienci mogą znaleźć firmę na mapach Google i szybko nawiązać kontakt. Z kolei dla...

Nowa weryfikacja Google Moja Firma – weryfikacja wideo

Nowa weryfikacja Google Moja Firma – weryfikacja wideo

Profil Firmy w Google, czyli wyświetlanie informacji o firmie w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google (zwane dawniej jako Google Moja Firma) to pozycja obowiązkowa dla każdej firmy. Profil pozwala zwiększyć widoczność marki i pokazać ją na mapie Google. Jest to...