Blog marketingowy B4

Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

SEO PR

SEO PR

Osoby zajmujące się działaniami PR w Internecie muszą być świadome, że ich praca ma olbrzymi wpływ na efekty w wyszukiwarce. SEO i Public Relation przenikają się nawzajem, dlatego też powstał nowy trend nazywany SEO PR. Głównym założeniem jest dbałość o pozytywny wizerunek marki, produktów, opinii...

Jak prowadzić fanpage na Facebooku?

Jak prowadzić fanpage na Facebooku?

Media społecznościowe to potężna siła Internetu. Dzięki social mediom można być w ciągłym kontakcie z klientami i innymi odbiorcami, na bieżąco informować ich o ważnych dla naszej branży aktualnościach czy promocjach oferowanych przez firmę. Przede wszystkim można jednak nawiązywać zwyczajny...

Remarketing dynamiczny AdWords

Remarketing dynamiczny AdWords

Ogólna zasada działania kampanii remarketingowych jest prosta i polega przede wszystkim na wyświetlaniu dopasowanych reklam użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili naszą witrynę internetową lub użyli promowanej przez nas aplikacji mobilnej. Klasyczna odmiana tego rodzaju kampanii, choćby...

Reklama w Gmailu

Reklama w Gmailu

Reklamując swoją firmę w Internecie pragniesz dotrzeć do odbiorców z trafnym przekazem. Liczy się zachęcenie ich do zapoznania się z treścią reklamy, a w kolejnym kroku do wejścia na stronę i skorzystania z usług. Reklama internetowa kojarzy się głównie z banerami lub linkami sponsorowanymi w...

RLSA – Remarketing w wyszukiwarce

RLSA – Remarketing w wyszukiwarce

Bez względu na to czy zależy nam na zwiększeniu sprzedaży, wzroście rozpoznawalności marki, czy na powiększeniu liczby subskrybentów – remarketing to funkcjonalność, która w znacznym stopniu może pomóc osiągnąć nam zamierzone cele. Pomimo tego, że system Google AdWords oferuje kilka opcji...

Pozycjonowanie zagraniczne

Pozycjonowanie zagraniczne

Ekspansja na rynki zagraniczne otwiera przed każdą firmą nowe możliwości rozwoju. Jednym z najlepszych kanałów dotarcia do klientów jest promocja strony WWW w wyszukiwarce internetowej. W większości przypadków mowa będzie o Google, jednak są takie kraje jak Chiny, Rosja czy Czechy, gdzie dominują...

Yandex Direct – linki sponsorowane w Rosji

Yandex Direct – linki sponsorowane w Rosji

Planując prowadzenie zagranicznych kampanii reklamowych w Internecie większość reklamodawców swoje koncepcje opiera przede wszystkim na systemie Google AdWords. Nic w tym dziwnego, w końcu jest to narzędzie, dzięki któremu w szybki sposób możemy dotrzeć do odbiorców w praktycznie każdym zakątku...

Reklama za granicą – jak przygotować kampanię AdWords?

Reklama za granicą – jak przygotować kampanię AdWords?

Polskie przedsiębiorstwa stale się rozwijają. Coraz bardziej widoczna jest ekspansja na rynki zagraniczne. Dotyczy to też małych i średnich firm, które u naszych sąsiadów znajdują popyt na swoje produkty i usługi. Otwarcie się na eksport wymaga jednak przygotowania odpowiedniej strategii promocji...