Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

RLSA – Remarketing w wyszukiwarce
Bez względu na to czy zależy nam na zwiększeniu sprzedaży, wzroście rozpoznawalności marki, czy na powiększeniu liczby subskrybentów – remarketing to funkcjonalność, która w znacznym stopniu może pomóc osiągnąć nam zamierzone cele. Pomimo tego, że system Google AdWords oferuje kilka opcji...

Pozycjonowanie zagraniczne
Ekspansja na rynki zagraniczne otwiera przed każdą firmą nowe możliwości rozwoju. Jednym z najlepszych kanałów dotarcia do klientów jest promocja strony WWW w wyszukiwarce internetowej. W większości przypadków mowa będzie o Google, jednak są takie kraje jak Chiny, Rosja czy Czechy, gdzie dominują...

Yandex Direct – linki sponsorowane w Rosji
Planując prowadzenie zagranicznych kampanii reklamowych w Internecie większość reklamodawców swoje koncepcje opiera przede wszystkim na systemie Google AdWords. Nic w tym dziwnego, w końcu jest to narzędzie, dzięki któremu w szybki sposób możemy dotrzeć do odbiorców w praktycznie każdym zakątku...

Trwają zapisy na szkolenie „Jak skutecznie i bezpiecznie prowadzić marketing internetowy?”
Zapraszamy na kolejne szkolenie w ramach Akademii Skutecznego E-marketingu B4INTERNET. Już 24.06.2016 spotykamy się znów w Bydgoszczy. Tematem szkolenia będą skuteczne i bezpieczne metody marketingu internetowego, które pozwolą na promocję Twojej firmy. Zrozumiesz czym jest SEO i jak pozycjonować...

Reklama za granicą – jak przygotować kampanię AdWords?
Polskie przedsiębiorstwa stale się rozwijają. Coraz bardziej widoczna jest ekspansja na rynki zagraniczne. Dotyczy to też małych i średnich firm, które u naszych sąsiadów znajdują popyt na swoje produkty i usługi. Otwarcie się na eksport wymaga jednak przygotowania odpowiedniej strategii promocji...

Kontakt z klientem poprzez newsletter
Przekazy reklamowe docierają do nas bezustannie. Atakują nas za pośrednictwem praktycznie wszystkich mediów – telewizji, prasy, radia i Internetu. Spotykamy się z nimi spacerując po mieście czy przemieszczając się środkami komunikacji miejskiej. Codzienny kontakt z coraz bardziej nachalnymi...

Czat na żywo – element budowania relacji z klientem
Sprawna obsługa klienta coraz częściej jest czynnikiem decydującym o sukcesie w sprzedaży. Szybka odpowiedź na nurtujące pytanie bardzo często sprawia, że konsument przechodzi do koszyka i dokonuje zakupu. Nowym narzędziem sprzedażowym, które zrewolucjonizowało obsługę klienta i okazało się...

Wirusy na stronie – jak wpływają na marketing i wizerunek w sieci?
Wizerunek firmy buduje się latami. Warto jednak poświęcić czas i energię na jego kreowanie, ponieważ to jedna z najważniejszych wartości, mogących zapewnić powodzenie i dochodowość prowadzonego biznesu. Pozytywny wizerunek firmy pozwala zdobyć sympatię i zaufanie potencjalnych klientów, co w...

Radosnych Świąt Wielkanocnych!
Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzymy samych ciepłych chwil oraz pomyślności w życiu prywatnym i zawodowym. Zespół B4INTERNET