Blog marketingowy B4

Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

RLSA – Remarketing w wyszukiwarce

RLSA – Remarketing w wyszukiwarce

Bez względu na to czy zależy nam na zwiększeniu sprzedaży, wzroście rozpoznawalności marki, czy na powiększeniu liczby subskrybentów – remarketing to funkcjonalność, która w znacznym stopniu może pomóc osiągnąć nam zamierzone cele. Pomimo tego, że system Google AdWords oferuje kilka opcji...

Pozycjonowanie zagraniczne

Pozycjonowanie zagraniczne

Ekspansja na rynki zagraniczne otwiera przed każdą firmą nowe możliwości rozwoju. Jednym z najlepszych kanałów dotarcia do klientów jest promocja strony WWW w wyszukiwarce internetowej. W większości przypadków mowa będzie o Google, jednak są takie kraje jak Chiny, Rosja czy Czechy, gdzie dominują...

Yandex Direct – linki sponsorowane w Rosji

Yandex Direct – linki sponsorowane w Rosji

Planując prowadzenie zagranicznych kampanii reklamowych w Internecie większość reklamodawców swoje koncepcje opiera przede wszystkim na systemie Google AdWords. Nic w tym dziwnego, w końcu jest to narzędzie, dzięki któremu w szybki sposób możemy dotrzeć do odbiorców w praktycznie każdym zakątku...

Reklama za granicą – jak przygotować kampanię AdWords?

Reklama za granicą – jak przygotować kampanię AdWords?

Polskie przedsiębiorstwa stale się rozwijają. Coraz bardziej widoczna jest ekspansja na rynki zagraniczne. Dotyczy to też małych i średnich firm, które u naszych sąsiadów znajdują popyt na swoje produkty i usługi. Otwarcie się na eksport wymaga jednak przygotowania odpowiedniej strategii promocji...

Kontakt z klientem poprzez newsletter

Kontakt z klientem poprzez newsletter

Przekazy reklamowe docierają do nas bezustannie. Atakują nas za pośrednictwem praktycznie wszystkich mediów – telewizji, prasy, radia i Internetu. Spotykamy się z nimi spacerując po mieście czy przemieszczając się środkami komunikacji miejskiej. Codzienny kontakt z coraz bardziej nachalnymi...

Czat na żywo – element budowania relacji z klientem

Czat na żywo – element budowania relacji z klientem

Sprawna obsługa klienta coraz częściej jest czynnikiem decydującym o sukcesie w sprzedaży. Szybka odpowiedź na nurtujące pytanie bardzo często sprawia, że konsument przechodzi do koszyka i dokonuje zakupu. Nowym narzędziem sprzedażowym, które zrewolucjonizowało obsługę klienta i okazało się...

Wirusy na stronie – jak wpływają na marketing i wizerunek w sieci?

Wirusy na stronie – jak wpływają na marketing i wizerunek w sieci?

Wizerunek firmy buduje się latami. Warto jednak poświęcić czas i energię na jego kreowanie, ponieważ to jedna z najważniejszych wartości, mogących zapewnić powodzenie i dochodowość prowadzonego biznesu. Pozytywny wizerunek firmy pozwala zdobyć sympatię i zaufanie potencjalnych klientów, co w...

Radosnych Świąt Wielkanocnych!

Radosnych Świąt Wielkanocnych!

Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzymy samych ciepłych chwil oraz pomyślności w życiu prywatnym i zawodowym. Zespół B4INTERNET