Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy
![Zwrot z inwestycji – miara trafnego marketingu](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2015/10/ROI-miara-skutecznej-inwestycji.png)
Zwrot z inwestycji – miara trafnego marketingu
Firmy coraz częściej są świadome wartości promocji prowadzonej działalności w sieci. Przedsiębiorcy decydują się na pozycjonowanie swojej strony lub kampanie linków sponsorowanych, czy też reklamy graficzne, traktując działania w Internecie jako sposób na wypromowanie marki. Za tym celem kryje się...
![Dobór słów kluczowych](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2015/10/Dobór-słów-kluczowych.jpg)
Dobór słów kluczowych
Na odwieczne pytanie „Co jest w SEO najważniejsze – optymalizacja czy linkbuilding?” moja odpowiedź brzmi „dobór słów kluczowych”. To właśnie ten pierwszy etap warunkuje skuteczne zdobywanie ruchu z wyników organicznych wyszukiwarki Google. Jeśli w tym momencie popełnimy błąd nawet najdoskonalsza...
![Optymalizacja konwersji – zaawansowane metody](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2015/10/Optymalizacja-konwersji-AdWords.jpg)
Optymalizacja konwersji – zaawansowane metody
Każda kampania marketingowa prowadzona w Internecie musi mieć jasno sprecyzowany cel. Może nim być po prostu zwiększenie widoczności marki w sieci, a tym samym wzrost jej rozpoznawalności i popularności, wówczas wystarczy zwiększać liczbę wyświetleń lub kliknięć w reklamy. Często jednak...
![Współczynnik konwersji – jak go podnieść?](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2015/10/Jak-podnieść-współczynnik-konwersji-.jpg)
Współczynnik konwersji – jak go podnieść?
Konwersja, czyli określone działanie wykonane przez użytkownika na docelowej stronie internetowej, to jedno z ważniejszych pojęć w AdWords. Konwersje pozwalają bowiem na dokonanie realnej oceny wpływu prowadzonych działań promocyjnych na nasz biznes. Dzięki wykorzystaniu bezpłatnego narzędzia...
![Najpopularniejsze portale społecznościowe](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2015/09/social-media.jpg)
Najpopularniejsze portale społecznościowe
Kompleksowe podejście do marketingu internetowego zakłada wykorzystanie przynajmniej trzech - czterech kanałów pozyskania użytkownika na stronę. Jednym z nich są serwisy społecznościowe, które do niedawna traktowane były głównie jako miejsce zdobywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami....
![Pozycjonowanie na długi ogon](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2015/09/długi-ogon.jpg)
Pozycjonowanie na długi ogon
Uzyskanie wysokich pozycji w niektórych branżach jest bardzo kosztowne, a pozycjonowanie na frazy konkurencyjne może okazać się nieopłacalne. Walka miesiącami, a nawet latami o pierwsze pozycje na najbardziej konkurencyjne frazy branżowe może przyprawić o zawroty głowy. A przecież ten sam ruch z...
![Kary Google – jak ich unikać?](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2015/09/Jak-unikać-kar-od-Google-.jpg)
Kary Google – jak ich unikać?
Wyszukiwarka Google stale cieszy się największą popularnością. Aktualnie korzysta z niej prawie 95% polskich użytkowników Internetu.[1] Dla właścicieli stron internetowych oznacza to ogromną liczbę potencjalnych klientów, dlatego bardzo zależy im na osiąganiu jak najwyższych pozycji na pierwszej...
![Podstawowe błędy w kampaniach AdWords](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2015/09/Najczęściej-popełniane-błady-w-AdWords.jpg)
Podstawowe błędy w kampaniach AdWords
Czas to dziś towar deficytowy. Jego nieustanny brak doskwiera większości z nas, nie pozwalając na realizację wszystkich zamierzonych przedsięwzięć. Każdy nowy projekt, aby mógł zakończyć się sukcesem wymaga jednak zdobycia sporej dawki wiedzy i doświadczenia, a to niestety wymaga czasu. Jego brak,...
![Reklama internetowa vs tradycyjna](https://b4internet.pl/wp-content/uploads/2015/09/Reklama-tradycyjna.jpg)
Reklama internetowa vs tradycyjna
Trudno sobie wyobrazić dzisiejszy świat bez reklamy. Spotykamy ją na każdym kroku i w coraz bardziej zróżnicowanych formach. Rynek reklamowy stale się zmienia dostosowując się do możliwości technologicznych i potrzeb klientów. Z każdym rokiem coraz bardziej znacząca staje się reklama internetowa....