Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

Kary Google – jak ich unikać?
Wyszukiwarka Google stale cieszy się największą popularnością. Aktualnie korzysta z niej prawie 95% polskich użytkowników Internetu.[1] Dla właścicieli stron internetowych oznacza to ogromną liczbę potencjalnych klientów, dlatego bardzo zależy im na osiąganiu jak najwyższych pozycji na pierwszej...

Podstawowe błędy w kampaniach AdWords
Czas to dziś towar deficytowy. Jego nieustanny brak doskwiera większości z nas, nie pozwalając na realizację wszystkich zamierzonych przedsięwzięć. Każdy nowy projekt, aby mógł zakończyć się sukcesem wymaga jednak zdobycia sporej dawki wiedzy i doświadczenia, a to niestety wymaga czasu. Jego brak,...

Reklama internetowa vs tradycyjna
Trudno sobie wyobrazić dzisiejszy świat bez reklamy. Spotykamy ją na każdym kroku i w coraz bardziej zróżnicowanych formach. Rynek reklamowy stale się zmienia dostosowując się do możliwości technologicznych i potrzeb klientów. Z każdym rokiem coraz bardziej znacząca staje się reklama internetowa....

Adwords dla firm – szybki sposób na zwiększenie przychodów
Każdego roku powstają w Polsce setki tysięcy nowych przedsiębiorstw. Często siłą, szczególnie małych firm jest świetna oferta wyróżniająca się od propozycji konkurencji w branży. Jednak nawet najlepsza oferta nie przyniesie zamierzonych rezultatów, jeśli nie dotrzemy z nią do szerokiej rzeszy...

Audyt strony pod kampanię AdWords
Kampania AdWords jest jedną z najczęściej stosowanych metod marketingu online. Wiele osób, w tym Klienci, uważa, że jedyną stroną odpowiedzialną za skuteczność prowadzonej kampanii jest agencja SEM, której zlecono to zadanie. Owszem, zadaniem specjalisty ds. AdWords jest założenie i prowadzenie...

Pozyskiwanie nowych klientów – wielokanałowość kluczem do sukcesu
Warunkiem sukcesu, a co za tym idzie przetrwania firmy na konkurencyjnym rynku, jest nieustanny rozwój. Przedsiębiorstwo, które stoi w miejscu i bazuje jedynie na aktualnych klientach bardzo dużo ryzykuje. Aktywne pozyskiwanie klientów to inwestycja, która z pewnością się zwróci. Warunkiem jest...

Link Building czy optymalizacja?
Permanentne zmiany w algorytmie Google stawiają przed agencjami SEO coraz to nowe wyzwania. Czasy, w których wystarczyło pozyskiwać w sposób masowy linki do pozycjonowanej domeny bezpowrotnie minęły. Obecnie liczy się jakość, a nie ilość. W branży coraz częściej pojawiają się również opinie, że...

Klikanie w reklamy przez konkurencję to mit!
Płacisz tylko za kliknięcia! – to jedno z najczęściej powtarzanych i wykorzystywanych w celach marketingowych haseł, opisujących podstawowe zalety korzystania z systemu Google AdWords. Hasło jest oczywiście jak najbardziej prawdziwe. Wiedzą to wszyscy reklamodawcy, promujący swoje...

Rola grafiki w marketingu internetowym
Żyjemy obecnie w świecie, w którym stawia się na jasność i czytelność. Wszystkie informacje mają być coraz bardziej przystępne dla ludzi, by mogli zaoszczędzić jak najwięcej cennego czasu. Wyrazem tego jest rosnąca dominacja komunikacji wizualnej (zobacz więcej w artykule "Marketing wizualny")....