Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

Jak reklamować się za darmo na Facebooku? Wykorzystaj najlepsze taktyki
Zastanawiasz się nad tym, czy możliwe jest, aby reklamować firmę czy oferowane przez nią produkty albo usługi, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów? Facebook daje wiele możliwości wszystkim osobom, które zajmują się marketingiem – pozwala na tworzenie płatnych kampanii, ale także generowanie...

4 popularne banki płatnych zdjęć
Obraz odgrywa bardzo dużą rolę w marketingu. Dlatego jeśli zależy Ci na wysokiej jakości fotografiach, które są wybierane w wyselekcjonowany sposób, skorzystaj z banków płatnych zdjęć. Oferują one estetyczne, odpowiednio skomponowane i wykadrowane fotografie, jakie z pewnością pomogą w stworzeniu...

4 darmowe banki zdjęć, z jakich warto korzystać
Większość z nas patrzy na świat obrazami. Potrafią one w prosty i skuteczny sposób przykuć uwagę, a także sprawić, że oglądane treści będą bardziej atrakcyjne wizualnie. Skąd zatem czerpać ciekawe grafiki, dzięki którym każdy artykuł czy reklama zatrzymają wzrok odbiorcy na dłużej?...

Najważniejszy czynnik optymalizacji SEO – analiza
A gdyby skupić się na jednym, dwóch czynnikach optymalizacji SEO? Jakie będą efekty optymalizacji? Tworząc stronę www warto zadbać o optymalizację SEO już na tak wczesnym etapie. Czy jednak życie jest tak kolorowe jak nam się wydaje? Wystarczy zoptymalizować stronę i od razu osiągniemy...

Google Sandbox, czyli jak zacząć SEO
Co zrobić aby strona wyświetlała się wysoko w wyszukiwarce Google? W poniższym artykule dowiesz się co warto zrobić, aby Twoja strona poszybowała w górę w wynikach wyszukiwania Google. Nawet jeżeli nie wiesz czym jest SEO to ten artykuł da Ci wiedzę by zrozumieć panujące zasady w królestwie...

Nie ma remarketingu bez brandingu
Nie daj się wyprzedzić w wyścigu zbrojeń, jaki obserwujemy na rynku marketingowym. Firmy prześcigają się w otwieraniu nowych dróg dotarcia do klienta, a sam Google, czy Facebook co chwilę dają nowe narzędzia i możliwości do bardziej skutecznego promowania się w internecie. Bądź na bieżąco z...

Google Grants – Bezpłatna promocja dla organizacji non-profit
Google Ad Grants to odmiana usługi Google AdWords, czyli systemu reklamowego firmy Google, dedykowana organizacjom non-profit. Ten szczególny rodzaj usługi Google AdWords ma przede wszystkim na celu umożliwienie organizacjom uruchomienie kampanii reklamowej wspierającej akcje charytatywne bądź...

Działania SEO – co mogę zrobić sam?
Pozycjonowanie strony internetowej w Google to proces rozbudowany, wymagający opracowania strategii, przeanalizowania konkurencji, ustalenia budżetu i przede wszystkim posiadania dużego doświadczenia w prowadzeniu kampanii SEO. Przedstawiciele wyszukiwarki co jakiś czas informują nas, że o pozycji...

Chroń dane swoich klientów
Celem prowadzenia biznesu najczęściej jest sprzedaż towarów lub usług. Konieczne jest wówczas opracowanie skutecznej strategii pozyskiwania klientów. Obecnie dużą rolę odgrywa w tej kwestii Internet. Zbierając dane klientów, kontrahentów czy subskrybentów newslettera trzeba jednak mieć na uwadze...