Blog marketingowy B4

Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

Jak jest określana pozycja reklam w AdWords?

Jak jest określana pozycja reklam w AdWords?

Pozycja reklamy to jeden z podstawowych parametrów, obok współczynnika konwersji, CTR i Wyniku Jakości, branych pod uwagę podczas weryfikacji skuteczności kampanii Google AdWords oraz prowadzonych w jej obrębie prac optymalizacyjnych. Pozycja reklamy określa położenie boksu reklamowego w stosunku...

Podsumowanie roku 2015 w B4INTERNET

Podsumowanie roku 2015 w B4INTERNET

Rok 2015 był dużym wyzwaniem dla marki B4INTERNET. We wcześniejszych latach istnieliśmy na rynku usług marketingowych, jako jeden z działów firmy KAELMO. Od początku roku 2015 funkcjonujemy jako niezależna marka B4INTERNET, musieliśmy więc wykonać dużo pracy, by zbudować swoją pozycję w branży. W...

SEO w 2016 roku

SEO w 2016 roku

Rok 2015 w branży SEO był raczej wolny od spektakularnych aktualizacji algorytmu, które w poprzednich latach były na ustach każdego pozycjonera. Nie oznacza to jednak, że w SEO niewiele się działo. Wręcz przeciwnie, Google w ostatnim czasie karmi nas ciekawostkami, które koniecznie należy wziąć...

Przekaz reklamowy w linkach sponsorowanych

Przekaz reklamowy w linkach sponsorowanych

Każda reklama musi zachęcać klientów do interakcji. W większości przypadków przekaz reklamowy jest informacyjny (skupia się na przedstawieniu namacalnych zalet) lub emocjonalny (ma na celu wzbudzenie emocjonalnego nastawienia do produktu lub usługi). Podobną strategię warto stosować w linkach...

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia

Wszystkim Klientom, Czytelnikom bloga, Partnerom oraz Przyjaciołom życzymy spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz realizacji planów w nadchodzącym Nowym Roku.   Zespół B4Internet

Local Inventory Ads – reklama sklepu stacjonarnego w Google

Local Inventory Ads – reklama sklepu stacjonarnego w Google

Promocja konkretnego produktu z reguły przynosi lepszy efekt sprzedażowy niż ogólne reklamy. Coraz większa liczba przedsiębiorców przekonuje się do tej strategii, inwestując nie tylko w linki sponsorowane, ale też w kampanie produktowe w wyszukiwarce. O zaletach tzw. kampanii PLA pisaliśmy już...

Kampanie „Tylko połączenie”

Kampanie „Tylko połączenie”

Kampanie AdWords, będące czołową formą reklamy internetowej, kojarzone są głównie z kliknięciami w linki sponsorowane kierujące na stronę internetową (więcej o zaletach linków sponsorowanych znajdziesz tutaj). Warto pamiętać, że nie musi to być jedynym celem reklam online. Google AdWords stale się...

Proces decyzyjny Klienta a marketing internetowy

Proces decyzyjny Klienta a marketing internetowy

Marketing internetowy  musi mieć jasno określony cel. Czy chcemy trafić do do klienta lokalnego poprzez pozycjonowanie, czy myślimy o globalnym zwiększeniu widoczności marki w internecie. Najczęściej jest nim sprzedaż produktów lub pozyskanie Klienta. Nie da się jednak tego osiągnąć bez dokładnego...

Tworzenie formularzy – podstawowe zasady

Tworzenie formularzy – podstawowe zasady

Sklep internetowy, strona firmowa, serwis społecznościowy czy blog to tylko niektóre z wielu typów serwisów internetowych. Każdy z nich jest inny, każdy posiada swoją indywidualną specyfikę, każdy jest odpowiedzią na innego rodzaju oczekiwania użytkowników. Jednak w tej różnorodności można...