Rok 2015 był dużym wyzwaniem dla marki B4INTERNET. We wcześniejszych latach istnieliśmy na rynku usług marketingowych, jako jeden z działów firmy KAELMO. Od początku roku 2015 funkcjonujemy jako niezależna marka B4INTERNET, musieliśmy więc wykonać dużo pracy, by zbudować swoją pozycję w branży. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy wiele się wydarzyło, chcielibyśmy zatem podzielić się z Wami naszymi refleksjami z mijającego roku.

Blog firmowy

Od samego początku istnienia marki B4INTERNET postanowiliśmy stawiać na wartościowy content. Regularnie piszemy branżowe artykuły o charakterze poradnikowym, które zamieszczamy na naszym blogu. Staramy się w ten sposób pomóc naszym klientom i czytelnikom zrozumieć zasady działania marketingu w Internecie oraz pomóc w samodzielnym prowadzeniu prac promujących firmę w sieci.

Specjalistyczne kwalifikacje

Pragnąc utrzymać wysoką pozycję w branży marketingu konieczne jest stałe poszerzanie wiedzy i umiejętności eksperckich. Rynek marketingu internetowego stale się rozwija, a my nie chcąc pozostać w tyle na bieżąco podnosimy swoje kwalifikacje zawodowe. Nasi pracownicy uczestniczą w wielu szkoleniach, popierając to uzyskanymi certyfikatami. Dzięki stałemu zdobywaniu wiedzy specjalistycznej i śledzeniu trendów w branży jesteśmy w stanie zaoferować naszym Klientom usługi na jak najwyższym poziomie. W tym roku do listy naszych certyfikatów (obok egzaminów z linków sponsorowanych i sieci reklamowej Google AdWords) dodaliśmy:

  • Certyfikat z Google Analytics,
  • Certyfikat na reklamy mobilne Google AdWords,
  • Certyfikat z zaawansowanej reklamy video Google AdWords,
  • Certyfikat Google Tag Manager.

Nowe usługi marketingowe

Podstawą rozpoczęcia naszych prac jest zawsze rozpoznanie potrzeb firmy i osób, pragnących wypromować się w Internecie. Zauważamy, że świadomość naszych Klientów jest z roku na rok coraz większa. Starając się wyjść naprzeciw ich rosnącym oczekiwaniom dostosowujemy zakres naszych usług do zmian na rynku e-marketingowym. W efekcie od kilku miesięcy oferujemy nie tylko tradycyjne działania promocyjne tj. reklama internetowa i pozycjonowanie stron. Stworzyliśmy nowy model usługi jeszcze bardziej skupionej na realnych efektach, czyli pozyskiwanie ruchu na stronę. Jest to oferta skierowana do firm, którym zależy na osiągnięciu szybkiego wzrostu liczby wejść zainteresowanych osób na stronę, a tym samym pozyskiwaniu większej liczby Klientów.

Akademia Skutecznego E-marketingu

Zauważamy wśród naszych Klientów potrzebę coraz lepszego rozumienia przebiegu prowadzonych przez nas działań marketingowych. Widzimy też, że wielu przedsiębiorców stara się samodzielnie zająć promocją własnej firmy, brakuje im jednak wystarczającej wiedzy i odpowiednich kompetencji. Specjalnie dla takich osób stworzyliśmy nową inicjatywę szkoleniową pod nazwą Akademia Skutecznego E-marketingu. W ramach Akademii zaczęliśmy przeprowadzać stacjonarne spotkania warsztatowe, mające na celu rozwijanie wśród właścicieli firm praktycznych umiejętności z zakresu marketingu internetowego. Jednym z kolejnych kroków w ramach funkcjonowania Akademii jest tworzenie praktycznych poradników dla przedsiębiorców w formie ebooka, które rozsyłamy do zainteresowanych przedsiębiorców.

W mijającym 2015 roku udało nam się wiele osiągnąć, nie zamierzamy jednak osiąść na laurach. W nadchodzącym roku planujemy jeszcze bardziej zintensyfikować nasze działania na rzecz rozwoju oferowanych usług marketingowych. Stale monitorując zachodzące w naszej branży zmiany pragniemy na bieżąco dzielić się posiadaną wiedzą z naszym Klientami, Partnerami i Czytelnikami bloga. Liczymy, że Nowy Rok przyniesie nam wiele ambitnych wyzwań.