Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy
Kampania wizerunkowa w Internecie
Budowanie świadomości marki to jeden z najczęstszych, obok wzrostu sprzedaży, celów marketingowych. Jest to cel realizowany mocno przy kampaniach pozycjonowania strony internetowej Bydgoszcz. Marki, które nie są rozpoznawane przez odbiorców z reguły wzbudzają niższe zaufanie i są rzadziej...
Walentynkowy online marketing
Walentynki to świetny czas na pozyskanie dużej liczby klientów. Szczególnie dla restauracji, kawiarni i sklepów oferujących biżuterię, bieliznę, słodycze czy inne popularne upominki, którymi obdarowują się zakochani. Kampania marketingu internetowego pozwoli dotrzeć do osób, które szukają...
Feed Merchant Center – Skuteczny plik danych produktów
Kampanie produktowe w wyszukiwarce Google to jeden z najlepszych sposobów na podniesienie sprzedaży w sklepie internetowym. Reklamy uzupełnione o zdjęcie produktu i cenę pojawiające bezpośrednio w odpowiedzi na zapytanie potencjalnego klienta to dla niego duża pomoc w wyborze najlepszej oferty. Co...
Jakie słowa kluczowe wybrać, żeby sprzedać?
Dobór słów kluczowych to proces, który oparty powinien być na skupieniu i dogłębnej analizie zarówno strony internetowej, jak i zależności występujących w obrębie danej branży. Wyłonienie skutecznych fraz nie jest bowiem zadaniem łatwym. Jak jednak w oparciu o dostępne narzędzia i posiadaną wiedzę...
Jak sprzedawać przez Internet?
Pytanie postawione w temacie tego artykułu to zapewne jedno z najczęstszych pytań zadawanych przez przedsiębiorców, planujących wdrożenie działań promocyjnych w obszarze marketingu internetowego. Nie ma w tym oczywiście nic dziwnego. Każdy bowiem, kto zamierza przeznaczyć jakąkolwiek, nawet...
Content Marketing a sprzedaż
Content Marketing to obecnie jedna z najbardziej popularnych i szeroko stosowanych strategii marketingowych. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. W czasach, w których intensywność atakowania użytkowników różnorodnymi formami reklamowymi jest naprawdę wysoka, a irytacja z powodu liczby migoczących...
Jak jest określana pozycja reklam w AdWords?
Pozycja reklamy to jeden z podstawowych parametrów, obok współczynnika konwersji, CTR i Wyniku Jakości, branych pod uwagę podczas weryfikacji skuteczności kampanii Google AdWords oraz prowadzonych w jej obrębie prac optymalizacyjnych. Pozycja reklamy określa położenie boksu reklamowego w stosunku...
Podsumowanie roku 2015 w B4INTERNET
Rok 2015 był dużym wyzwaniem dla marki B4INTERNET. We wcześniejszych latach istnieliśmy na rynku usług marketingowych, jako jeden z działów firmy KAELMO. Od początku roku 2015 funkcjonujemy jako niezależna marka B4INTERNET, musieliśmy więc wykonać dużo pracy, by zbudować swoją pozycję w branży. W...