Blog marketingowy B4

Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

Kampania wizerunkowa w Internecie

Kampania wizerunkowa w Internecie

Budowanie świadomości marki to jeden z najczęstszych, obok wzrostu sprzedaży, celów marketingowych. Jest to cel realizowany mocno przy kampaniach pozycjonowania strony internetowej Bydgoszcz. Marki, które nie są rozpoznawane przez odbiorców z reguły wzbudzają niższe zaufanie i są rzadziej...

Walentynkowy online marketing

Walentynkowy online marketing

Walentynki to świetny czas na pozyskanie dużej liczby klientów. Szczególnie dla restauracji, kawiarni i sklepów oferujących biżuterię, bieliznę, słodycze czy inne popularne upominki, którymi obdarowują się zakochani. Kampania marketingu internetowego pozwoli dotrzeć do osób, które szukają...

Feed Merchant Center – Skuteczny plik danych produktów

Feed Merchant Center – Skuteczny plik danych produktów

Kampanie produktowe w wyszukiwarce Google to jeden z najlepszych sposobów na podniesienie sprzedaży w sklepie internetowym. Reklamy uzupełnione o zdjęcie produktu i cenę pojawiające bezpośrednio w odpowiedzi na zapytanie potencjalnego klienta to dla niego duża pomoc w wyborze najlepszej oferty. Co...

Jakie słowa kluczowe wybrać, żeby sprzedać?

Jakie słowa kluczowe wybrać, żeby sprzedać?

Dobór słów kluczowych to proces, który oparty powinien być na skupieniu i dogłębnej analizie zarówno strony internetowej, jak i zależności występujących w obrębie danej branży. Wyłonienie skutecznych fraz nie jest bowiem zadaniem łatwym. Jak jednak w oparciu o dostępne narzędzia i posiadaną wiedzę...

Jak sprzedawać przez Internet?

Jak sprzedawać przez Internet?

Pytanie postawione w temacie tego artykułu to zapewne jedno z najczęstszych pytań zadawanych przez przedsiębiorców, planujących wdrożenie działań promocyjnych w obszarze marketingu internetowego. Nie ma w tym oczywiście nic dziwnego. Każdy bowiem, kto zamierza przeznaczyć jakąkolwiek, nawet...

Content Marketing a sprzedaż

  Content Marketing to obecnie jedna z najbardziej popularnych i szeroko stosowanych strategii marketingowych. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. W czasach, w których intensywność atakowania użytkowników różnorodnymi formami reklamowymi jest naprawdę wysoka, a irytacja z powodu liczby migoczących...

Jak jest określana pozycja reklam w AdWords?

Jak jest określana pozycja reklam w AdWords?

Pozycja reklamy to jeden z podstawowych parametrów, obok współczynnika konwersji, CTR i Wyniku Jakości, branych pod uwagę podczas weryfikacji skuteczności kampanii Google AdWords oraz prowadzonych w jej obrębie prac optymalizacyjnych. Pozycja reklamy określa położenie boksu reklamowego w stosunku...

Podsumowanie roku 2015 w B4INTERNET

Podsumowanie roku 2015 w B4INTERNET

Rok 2015 był dużym wyzwaniem dla marki B4INTERNET. We wcześniejszych latach istnieliśmy na rynku usług marketingowych, jako jeden z działów firmy KAELMO. Od początku roku 2015 funkcjonujemy jako niezależna marka B4INTERNET, musieliśmy więc wykonać dużo pracy, by zbudować swoją pozycję w branży. W...