Blog marketingowy B4

Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

SEO w 2016 roku

SEO w 2016 roku

Rok 2015 w branży SEO był raczej wolny od spektakularnych aktualizacji algorytmu, które w poprzednich latach były na ustach każdego pozycjonera. Nie oznacza to jednak, że w SEO niewiele się działo. Wręcz przeciwnie, Google w ostatnim czasie karmi nas ciekawostkami, które koniecznie należy wziąć...

Przekaz reklamowy w linkach sponsorowanych

Przekaz reklamowy w linkach sponsorowanych

Każda reklama musi zachęcać klientów do interakcji. W większości przypadków przekaz reklamowy jest informacyjny (skupia się na przedstawieniu namacalnych zalet) lub emocjonalny (ma na celu wzbudzenie emocjonalnego nastawienia do produktu lub usługi). Podobną strategię warto stosować w linkach...

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia

Wszystkim Klientom, Czytelnikom bloga, Partnerom oraz Przyjaciołom życzymy spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz realizacji planów w nadchodzącym Nowym Roku.   Zespół B4Internet

Local Inventory Ads – reklama sklepu stacjonarnego w Google

Local Inventory Ads – reklama sklepu stacjonarnego w Google

Promocja konkretnego produktu z reguły przynosi lepszy efekt sprzedażowy niż ogólne reklamy. Coraz większa liczba przedsiębiorców przekonuje się do tej strategii, inwestując nie tylko w linki sponsorowane, ale też w kampanie produktowe w wyszukiwarce. O zaletach tzw. kampanii PLA pisaliśmy już...

Kampanie „Tylko połączenie”

Kampanie „Tylko połączenie”

Kampanie AdWords, będące czołową formą reklamy internetowej, kojarzone są głównie z kliknięciami w linki sponsorowane kierujące na stronę internetową (więcej o zaletach linków sponsorowanych znajdziesz tutaj). Warto pamiętać, że nie musi to być jedynym celem reklam online. Google AdWords stale się...

Proces decyzyjny Klienta a marketing internetowy

Proces decyzyjny Klienta a marketing internetowy

Marketing internetowy  musi mieć jasno określony cel. Czy chcemy trafić do do klienta lokalnego poprzez pozycjonowanie, czy myślimy o globalnym zwiększeniu widoczności marki w internecie. Najczęściej jest nim sprzedaż produktów lub pozyskanie Klienta. Nie da się jednak tego osiągnąć bez dokładnego...

Tworzenie formularzy – podstawowe zasady

Tworzenie formularzy – podstawowe zasady

Sklep internetowy, strona firmowa, serwis społecznościowy czy blog to tylko niektóre z wielu typów serwisów internetowych. Każdy z nich jest inny, każdy posiada swoją indywidualną specyfikę, każdy jest odpowiedzią na innego rodzaju oczekiwania użytkowników. Jednak w tej różnorodności można...

Edytor raportów Google AdWords

Edytor raportów Google AdWords

Google stale stara się ułatwiać pracę swoim użytkownikom. Niedawno pisaliśmy o funkcjonalnościach interfejsu AdWords (zobacz więcej w artykule "Jak się poruszać po interfejsie AdWords?"). W ostatnim czasie na kontach AdWords pojawiła się nowa karta Raporty, pozwalająca na wyświetlanie, sortowanie...

Filtry w Google Analytics

Filtry w Google Analytics

Konto Google Analytics ma służyć zbieraniu i monitorowaniu danych na temat pozyskiwanego ruchu na stronie internetowej. W Analytics można sprawdzić skąd ten ruch pochodzi: z kampanii płatnych np. Google Ads, czy z ruchu organicznego np. Wizytówki Google Moja Firma. Jeżeli masz wizytówkę Google to...