DARMOWY PORADNIK

Szukasz porad, jak promować Twoją Firmę w Internecie? Chcesz skutecznie pozyskiwać nowych klientów w sieci?

Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik:

10 rzeczy, które musisz wiedzieć o linkach sponsorowanych AdWords

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz praktyczny e-book za darmo!

Subskrybując nasz newsletter, co miesiąc otrzymasz przydatne wskazówki, jak skutecznie rozwijać biznes w sieci.
Nie, dziękuję.
+48 52 522 21 67
    Friends link: 1z0-858 dumps 1z0-895 exam 350-060 dumps 4a0-103 exam cert 4a0-105 cert 4a0-110

    Walentynkowy online marketing

    • 12 lutego 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Walentynki to świetny czas na pozyskanie dużej liczby klientów. Szczególnie dla restauracji, kawiarni i sklepów oferujących biżuterię, bieliznę, słodycze czy inne popularne upominki, którymi obdarowują się zakochani. Kampania marketingu internetowego pozwoli dotrzeć do osób, które szukają prezentów dla swojej drugiej połówki. Ważne jest zatem odpowiednie przemyślenie strategii promocji online. Poniżej przedstawiamy najważniejsze kroki, o których...
    Czytaj więcej

    Feed Merchant Center - Skuteczny plik danych produktów

    • 27 stycznia 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Kampanie produktowe w wyszukiwarce Google to jeden z najlepszych sposobów na podniesienie sprzedaży w sklepie internetowym. Reklamy uzupełnione o zdjęcie produktu i cenę pojawiające bezpośrednio w odpowiedzi na zapytanie potencjalnego klienta to dla niego duża pomoc w wyborze najlepszej oferty. Co jednak zrobić, aby Twoja reklama tego samego produktu w podobnej cenie wyróżniła się na...
    Czytaj więcej

    Jakie słowa kluczowe wybrać, żeby sprzedać?

    • 26 stycznia 2016 /
    • Joanna Pertek
    Dobór słów kluczowych to proces, który oparty powinien być na skupieniu i dogłębnej analizie zarówno strony internetowej, jak i zależności występujących w obrębie danej branży. Wyłonienie skutecznych fraz nie jest bowiem zadaniem łatwym. Jak jednak w oparciu o dostępne narzędzia i posiadaną wiedzę znaleźć słowa kluczowe, które naprawdę sprzedają? Poddając obserwacji daną witrynę oraz skupiając...
    Czytaj więcej

    Jak sprzedawać przez Internet?

    • 22 stycznia 2016 /
    • Joanna Stróż
    Pytanie postawione w temacie tego artykułu to zapewne jedno z najczęstszych pytań zadawanych przez przedsiębiorców, planujących wdrożenie działań promocyjnych w obszarze marketingu internetowego. Nie ma w tym oczywiście nic dziwnego. Każdy bowiem, kto zamierza przeznaczyć jakąkolwiek, nawet stosunkowo niedużą kwotę na działania reklamowe, mające na celu zwiększenie sprzedaży w firmie, chciałby wiedzieć w co tak...
    Czytaj więcej

    Content Marketing a sprzedaż

    • 12 stycznia 2016 /
    • Joanna Stróż
    Content Marketing to obecnie jedna z najbardziej popularnych i szeroko stosowanych strategii marketingowych. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. W czasach, w których intensywność atakowania użytkowników różnorodnymi formami reklamowymi jest naprawdę wysoka, a irytacja z powodu liczby migoczących banerów i wyskakujących okienek sięga zenitu, potencjalny klient czuje się nie tyle zagubiony, co po prostu zmęczony dobiegającymi z...
    Czytaj więcej

    Jak jest określana pozycja reklam w AdWords?

    • 4 stycznia 2016 /
    • Joanna Stróż
    Pozycja reklamy to jeden z podstawowych parametrów, obok współczynnika konwersji, CTR i Wyniku Jakości, branych pod uwagę podczas weryfikacji skuteczności kampanii Google AdWords oraz prowadzonych w jej obrębie prac optymalizacyjnych. Pozycja reklamy określa położenie boksu reklamowego w stosunku do pozostałych reklam wyświetlanych da stronie. Reklamy mogą być wyświetlone u góry, z boku lub na dole...
    Czytaj więcej

    Podsumowanie roku 2015 w B4INTERNET

    • 29 grudnia 2015 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Rok 2015 był dużym wyzwaniem dla marki B4INTERNET. We wcześniejszych latach istnieliśmy na rynku usług marketingowych, jako jeden z działów firmy KAELMO. Od początku roku 2015 funkcjonujemy jako niezależna marka B4INTERNET, musieliśmy więc wykonać dużo pracy, by zbudować swoją pozycję w branży. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy wiele się wydarzyło, chcielibyśmy zatem podzielić się z...
    Czytaj więcej

    SEO w 2016 roku

    • 23 grudnia 2015 /
    • Piotr Synakiewicz
    Rok 2015 w branży SEO był raczej wolny od spektakularnych aktualizacji algorytmu, które w poprzednich latach były na ustach każdego pozycjonera. Nie oznacza to jednak, że w SEO niewiele się działo. Wręcz przeciwnie, Google w ostatnim czasie karmi nas ciekawostkami, które koniecznie należy wziąć pod uwagę planując kampanie na 2016 rok. O ile o mobilności...
    Czytaj więcej

    Przekaz reklamowy w linkach sponsorowanych

    • 21 grudnia 2015 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Każda reklama musi zachęcać klientów do interakcji. W większości przypadków przekaz reklamowy jest informacyjny (skupia się na przedstawieniu namacalnych zalet) lub emocjonalny (ma na celu wzbudzenie emocjonalnego nastawienia do produktu lub usługi). Podobną strategię warto stosować w linkach sponsorowanych i innych reklamach internetowych. Mimo krótkiej formy reklam jest to możliwe. Przekaz reklamowy w linkach sponsorowanych...
    Czytaj więcej