DARMOWY PORADNIK

Szukasz porad, jak promować Twoją Firmę w Internecie? Chcesz skutecznie pozyskiwać nowych klientów w sieci?

Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik:

10 rzeczy, które musisz wiedzieć o linkach sponsorowanych AdWords

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz praktyczny e-book za darmo!

Subskrybując nasz newsletter, co miesiąc otrzymasz przydatne wskazówki, jak skutecznie rozwijać biznes w sieci.
Nie, dziękuję.
+48 52 522 21 67

    Kampania wizerunkowa w Internecie

    • 232016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Budowanie świadomości marki to jeden z najczęstszych, obok wzrostu sprzedaży, celów marketingowych. Marki, które nie są rozpoznawane przez odbiorców z reguły wzbudzają niższe zaufanie i są rzadziej wybierane. W konsekwencji, nawet jeśli Twoja firma oferuje wysokiej jakości produkty lub usługi w konkurencyjnych cenach, nadal tracisz część klientów, dla których liczy się znajomość marki. Rozwiązaniem tego...
    Czytaj więcej

    Walentynkowy online marketing

    • 122016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Walentynki to świetny czas na pozyskanie dużej liczby klientów. Szczególnie dla restauracji, kawiarni i sklepów oferujących biżuterię, bieliznę, słodycze czy inne popularne upominki, którymi obdarowują się zakochani. Kampania marketingu internetowego pozwoli dotrzeć do osób, które szukają prezentów dla swojej drugiej połówki. Ważne jest zatem odpowiednie przemyślenie strategii promocji online. Poniżej przedstawiamy najważniejsze kroki, o których...
    Czytaj więcej
    Kampanie produktowe w wyszukiwarce Google to jeden z najlepszych sposobów na podniesienie sprzedaży w sklepie internetowym. Reklamy uzupełnione o zdjęcie produktu i cenę pojawiające bezpośrednio w odpowiedzi na zapytanie potencjalnego klienta to dla niego duża pomoc w wyborze najlepszej oferty. Co jednak zrobić, aby Twoja reklama tego samego produktu w podobnej cenie wyróżniła się na...
    Czytaj więcej
    Dobór słów kluczowych to proces, który oparty powinien być na skupieniu i dogłębnej analizie zarówno strony internetowej, jak i zależności występujących w obrębie danej branży. Wyłonienie skutecznych fraz nie jest bowiem zadaniem łatwym. Jak jednak w oparciu o dostępne narzędzia i posiadaną wiedzę znaleźć słowa kluczowe, które naprawdę sprzedają?...
    Czytaj więcej

    Jak sprzedawać przez Internet?

    • 222016 /
    • Joanna Stróż
    Pytanie postawione w temacie tego artykułu to zapewne jedno z najczęstszych pytań zadawanych przez przedsiębiorców, planujących wdrożenie działań promocyjnych w obszarze marketingu internetowego. Nie ma w tym oczywiście nic dziwnego. Każdy bowiem, kto zamierza przeznaczyć jakąkolwiek, nawet stosunkowo niedużą kwotę na działania reklamowe, mające na celu zwiększenie sprzedaży w firmie, chciałby wiedzieć w co tak...
    Czytaj więcej

    Content Marketing a sprzedaż

    • 122016 /
    • Joanna Stróż
    Content Marketing to obecnie jedna z najbardziej popularnych i szeroko stosowanych strategii marketingowych. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. W czasach, w których intensywność atakowania użytkowników różnorodnymi formami reklamowymi jest naprawdę wysoka, a irytacja z powodu liczby migoczących banerów i wyskakujących okienek sięga zenitu, potencjalny klient czuje się nie tyle zagubiony, co po prostu zmęczony dobiegającymi z...
    Czytaj więcej
    Pozycja reklamy to jeden z podstawowych parametrów, obok współczynnika konwersji, CTR i Wyniku Jakości, branych pod uwagę podczas weryfikacji skuteczności kampanii Google AdWords oraz prowadzonych w jej obrębie prac optymalizacyjnych. Pozycja reklamy określa położenie boksu reklamowego w stosunku do pozostałych reklam wyświetlanych da stronie. Reklamy mogą być wyświetlone u góry, z boku lub na dole...
    Czytaj więcej

    Podsumowanie roku 2015 w B4INTERNET

    • 292015 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Rok 2015 był dużym wyzwaniem dla marki B4INTERNET. We wcześniejszych latach istnieliśmy na rynku usług marketingowych, jako jeden z działów firmy KAELMO. Od początku roku 2015 funkcjonujemy jako niezależna marka B4INTERNET, musieliśmy więc wykonać dużo pracy, by zbudować swoją pozycję w branży. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy wiele się wydarzyło, chcielibyśmy zatem podzielić się z...
    Czytaj więcej

    SEO w 2016 roku

    • 232015 /
    • Piotr Synakiewicz
    Rok 2015 w branży SEO był raczej wolny od spektakularnych aktualizacji algorytmu, które w poprzednich latach były na ustach każdego pozycjonera. Nie oznacza to jednak, że w SEO niewiele się działo. Wręcz przeciwnie, Google w ostatnim czasie karmi nas ciekawostkami, które koniecznie należy wziąć pod uwagę planując kampanie na 2016 rok. O ile o mobilności...
    Czytaj więcej