Blog marketingowy B4

Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

Phantom Update – nowa aktualizacja Google

Phantom Update – nowa aktualizacja Google

Ostatnia aktualizacja algorytmu Google wywołała wiele kontrowersji w branży SEO.  3 maja wiele serwisów zanotowało widoczne spadki pozycji, zaczęły się dyskusje na temat prawdopodobnego wprowadzenia nowej wersji Pingwina oraz Pandy, które mają za zadanie walczyć ze spamem w wyszukiwarce. Co...

Jak stworzyć landing page?

Jak stworzyć landing page?

Kampanie linków sponsorowanych są jak puzzle. Aby stworzyć spójną całość, każdy z jej elementów musi być idealnie dopasowany do pozostałych, ponieważ tylko w takim wypadku założony uprzednio cel kampanii ma szansę zostać zrealizowany. W kampaniach Google AdWords możemy wyróżnić trzy...

Google Analytics w praktyce

Google Analytics w praktyce

Google Analytics to niezwykle przydatne narzędzie w pracy agencji marketingowej. Jak pisałam już w artykule Google Analytics źródłem trafnych decyzji biznesowych, program ten pozwala na bieżąco analizować ruch na stronie, jego źródła i zachowania użytkowników oraz wyciągać wnioski odnośnie dalszej...

Reklamy Google AdWords – samemu czy z pomocą Agencji?

Reklamy Google AdWords – samemu czy z pomocą Agencji?

Reklamy Google AdWords to obecnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych. W związku z tym, że jest to program ogólnodostępny, wiele osób podejmuje się prowadzenia tego typu kampanii na własną rękę, nie dostrzegając w tym większej trudności. Część z tych osób, w którymś momencie...

Google Webmasters Tools

Google Webmasters Tools

Funkcjonalności Google Webmaster Tools Narzędzia dla webmasterów to bezpłatna usługa oferowana przez Google, mająca na celu polepszenie jakości witryn, a także ich widoczności w wyszukiwarce. Dzięki dodaniu swojej strony do GWT właściciel ujrzy ją niejako oczami Google. W praktyce oznacza to...

Neuromarketing w pozyskiwaniu klientów

Neuromarketing w pozyskiwaniu klientów

Nikt nigdy nie wątpił w potęgę ludzkiego mózgu, jednocześnie nikt nie spodziewał się, że z czasem jego znaczenie zostanie tak silnie wyeksponowane w stosunku do zagadnień dotyczących marketingu internetowego. Nie od dziś jesteśmy zmuszeni respektować jego indywidualne potrzeby, to one bowiem...

Reklama video małym kosztem

Reklama video małym kosztem

Kampanie reklamowe w Internecie cieszą się ogromną popularnością. Najczęściej kojarzone są z linkami sponsorowanymi w wyszukiwarce lub banerami w sieci reklamowej. To jednak nie wszystkie możliwości, jakie udostępnia nam system Google AdWords. Warto pamiętać, że drugą pod względem popularności...

AdWords dla wideo – reklamuj się w YouTube!

AdWords dla wideo – reklamuj się w YouTube!

Kampanie reklam video nie są jeszcze popularną metodą promocji wśród przedsiębiorców. Warto jednak wiedzieć, że ta forma promocji ma ogromny potencjał. Dzięki dużemu zasięgowi YouTube i znacznie niższej konkurencji niż w przypadku tradycyjnych linków sponsorowanych czy banerów reklamowych łatwiej...

Reklamy AdKontekst – część 2. Formaty reklam

Reklamy AdKontekst – część 2. Formaty reklam

W poprzednim tygodniu przedstawiliśmy szczegółowe możliwości targetowania reklam w największej polskiej sieci reklamowej AdKontekst (zobacz Reklamy AdKontekst - część 1.). Jednak dotarcie do sprecyzowanej grupy odbiorców nie daje jeszcze gwarancji sukcesu. Kluczem jest odpowiednio przedstawiony,...