Blog marketingowy B4

Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

Zachowania klientów – znajdź ich zanim oni znajdą ciebie

Zachowania klientów – znajdź ich zanim oni znajdą ciebie

Sposób korzystania przez ludzi z Internetu stale się zmienia. Internauci przede wszystkim poszukują konkretnych i rzetelnych informacji. Szukają nie tylko gotowej oferty. W pierwszej kolejności starają się poznać opinie, recenzje, porównać różne produkty. Chcąc dotrzeć do potencjalnych klientów...

Wizytówka Google Moja Firma – pokaż się klientom!

Wizytówka Google Moja Firma – pokaż się klientom!

Nawiązywanie, budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami to podstawa  pozytywnego wizerunku każdej firmy, a często także fundament jej sukcesu. W czasach, w których konsumenci zasypywani są całą masą ofert, zachęcających do zakupu tego samego produktu czy usługi, często to nie różnice w cenie...

Marketing wizualny – pozyskiwanie klientów dzięki obrazom

Marketing wizualny – pozyskiwanie klientów dzięki obrazom

Informacje docierają do nas każdego dnia, otaczając z każdej strony. Będąc jednak świadomymi takiego stanu rzeczy, dążymy do obioru jedynie wyselekcjonowanych danych. Sytuacja ta budzić może niepokój wśród marketingowców, których głównym zadaniem jest wykreowanie reklam uznanych przez odbiorców za...

Jak stworzyć dobrą stronę internetową?

Jak stworzyć dobrą stronę internetową?

Przygotowanie strony WWW pod SEO Strona Internetowa bez skutecznej promocji jest jak piłkarz grający w klubie IV-ligowym.  Jeśli nie przerasta innych potencjałem i nie zna osoby, która pokieruje jego karierą, prawdopodobnie nikt się o nim nie dowie. Zawodnik, aby dostać się do klubu grającego w...

Responsywność stron – nowy standard www

Responsywność stron – nowy standard www

Posiadanie mobilnej wersji strony internetowej dla specjalistów z branży SEO/SEM wydaje się być kwestią zupełnie naturalną. Niestety dla większości właścicieli witryn internetowych nie jest to już tak oczywiste, jak mogłoby się wydawać. Nadal panuje bowiem przekonanie, że w czasach dominacji...

Teksty na stronę internetową. Jak je pisać?

Teksty na stronę internetową. Jak je pisać?

Firmowa strona internetowa ma za zadanie informować odwiedzających o ofercie i pośredniczyć w procesie zdobywania nowych klientów. Niezbędnym jej elementem jest zatem treść. Jakościowe teksty na stronie pozwalają przyspieszyć efekty działań marketingowych, takich jak pozycjonowanie, wspomagając...

Google Analytics źródłem trafnych decyzji biznesowych

Google Analytics źródłem trafnych decyzji biznesowych

Działania w Internecie dają przedsiębiorcom ogromne pole do promocji i zdobywania klientów, a tym samym zwiększania zysku. Już w samych stronach internetowych tkwi duży potencjał. Niestety często pozostaje on w znacznym stopniu niewykorzystany. Powodem tego jest brak informacji zwrotnych na temat...

AdWords Express – kampania w 6 krokach

AdWords Express – kampania w 6 krokach

Skomplikowany, wymagający poświęcenia czasu na zdobycie specjalistycznej wiedzy, ale jednocześnie dający ogromne możliwości kontrolowania zarówno wydatków, jak również przebiegu i właściwego zoptymalizowania kampanii – tak w skrócie można by opisać tradycyjny system reklamowy Google AdWords....

Nagły spadek pozycji w Google

Nagły spadek pozycji w Google

Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google to usługa reklamowana w branży marketingu internetowego jako proces długotrwały, o czym pisaliśmy w poprzednim artykule „Pozycjonowanie to nie jednorazowa usługa”. Oznacza to, że na efekt trzeba najczęściej poczekać kilka miesięcy, jednak w...