Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy
Jak reklamować się na Facebooku?
Portal społecznościowy Facebook od lat cieszy się ogromną popularnością. Obecnie w Polsce korzysta z niego aż 17,4 mln osób[1]. Jest to druga najczęściej używana strona internetowa po wyszukiwarce Google.pl. Firmy promujące się w sieci powinny zatem rozważyć skorzystanie z Facebooka jako źródła...
Reklamy Adkontekst – część 1. Targetowanie
Adkontekst to największa polska sieć reklamy kontekstowo-behawioralnej, która poprzez precyzyjne targetowanie pozwala skutecznie realizować założone cele reklamowe. Reklamy AdKontekst są obok AdWords niezwykle popularną formą promocji strony w sieci. Warto stosować tę metodę jako jedną z wielu w...
Mobilne Google – nowy algorytm wyszukiwania!
21 kwietnia 2015 był rewolucyjnym dniem dla mobilnych wyników wyszukiwania. Nowy algorytm wprowadzony przez Google ma sprawdzać czy dana strona jest zgodna z urządzeniami mobilnymi. Witryny, które są przystosowane do zmian mogą wiele zyskać, z kolei te które nie zdążyły się przygotować mogą odczuć...
Kampanie produktowe – reklama bez zbędnych kliknięć
Z roku na rok rośnie ilość osób, dokonujących zakupów za pośrednictwem Internetu. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez CBOS w czerwcu 2014 r. (raport do pobrania tutaj) na przestrzeni ostatnich sześciu lat liczba ta wzrosła dwukrotnie. O ile jeszcze w 2008 r. zaledwie co czwarta dorosła osoba...
Pogodnych Świąt Wielkanocnych!
Wszystkim Klientom, Przyjaciołom oraz Czytelnikom bloga życzymy Spokojnych świąt Wielkiej Nocy, odpoczynku i pogody ducha oraz wielu sukcesów! Zespół B4Internet
Referencje od klienta – kluczem do zaufania
Zaufanie klienta to jeden z pierwszych kroków do nawiązania stałej współpracy. Zdobycie go jednak nie zawsze jest łatwą sprawą. Kiedy staramy się pozyskiwać klientów za pośrednictwem Internetu mamy na szczęście szerokie pole do popisu. Solidnie zbudowana strona-wizytówka firmy to podstawa do...
Jak zdobyć klientów w AdWords? Używaj rozszerzeń!
Linki sponsorowane są jedną z najczęściej stosowanych form promocji firmy w Internecie. Ilość znaków, jaką możemy wykorzystać tworząc reklamy tekstowe w AdWords jest jednak bardzo ograniczona. Ta forma reklamowa stawia bowiem na maksymalną zwięzłość i trafność przekazu. Istnieje jednak możliwość,...
Blog firmowy a lojalność klientów
Warunkiem istnienia firm są klienci. Bez nich przedsiębiorstwa nie miałyby racji bytu. Zdobywanie przychylności konsumentów staje się jednak coraz trudniejsze. Koszt pozyskania nowego klienta stale rośnie i już kilkukrotnie przewyższa koszt utrzymania obecnych klientów. Jeśli firma chce osiągnąć...
Jak napisać Case Study?
Atrakcyjnie napisane studium przypadku może okazać się potężnym narzędziem wspierającym sprzedaż w firmie. Przekonanie klienta do zakupu nie jest łatwe, jednak posiadając efektowne i przemyślane Case Study możesz pozostawić konkurencję daleko w tyle. Największą zaletą tej metody jest pokazanie...