Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy
Zaufanie w biznesie – 8 zasad, które musisz zastosować na stronie www
W biznesie zaufanie to podstawa. Żadne działania nie są w stanie zapewnić takiego zysku, co ekonomia bazująca na zaufaniu. Przedsiębiorstwa, które wyrobiły sobie pozycję w branży i cieszą się zaufaniem zarówno klientów, jak i kontrahentów, osiągają zdecydowanie lepsze wyniki niż pozostałe firmy na...
Promocja firm za granicą – 5 rzeczy, o których musisz pamiętać
Z powodu rosnącego zainteresowania polskich przedsiębiorców eksportem swoich usług i produktów, coraz więcej firm musi zmierzyć się z zadaniem przygotowania strategii promocji za granicą. Nie może być ona powieleniem planu marketingowego na Polskę, ponieważ w każdym kraju rynek rządzi się swoimi...
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
Wszystkim Klientom, Partnerom i Czytelnikom bloga życzymy spokoju, radości i pogody ducha z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz sukcesów w Nowym Roku! Zespół B4INTERNET
SEO PR
Osoby zajmujące się działaniami PR w Internecie muszą być świadome, że ich praca ma olbrzymi wpływ na efekty w wyszukiwarce. SEO i Public Relation przenikają się nawzajem, dlatego też powstał nowy trend nazywany SEO PR. Głównym założeniem jest dbałość o pozytywny wizerunek marki, produktów, opinii...
Jak prowadzić fanpage na Facebooku?
Media społecznościowe to potężna siła Internetu. Dzięki social mediom można być w ciągłym kontakcie z klientami i innymi odbiorcami, na bieżąco informować ich o ważnych dla naszej branży aktualnościach czy promocjach oferowanych przez firmę. Przede wszystkim można jednak nawiązywać zwyczajny...
Remarketing dynamiczny AdWords
Ogólna zasada działania kampanii remarketingowych jest prosta i polega przede wszystkim na wyświetlaniu dopasowanych reklam użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili naszą witrynę internetową lub użyli promowanej przez nas aplikacji mobilnej. Klasyczna odmiana tego rodzaju kampanii, choćby...
Reklama w Gmailu
Reklamując swoją firmę w Internecie pragniesz dotrzeć do odbiorców z trafnym przekazem. Liczy się zachęcenie ich do zapoznania się z treścią reklamy, a w kolejnym kroku do wejścia na stronę i skorzystania z usług. Reklama internetowa kojarzy się głównie z banerami lub linkami sponsorowanymi w...
RLSA – Remarketing w wyszukiwarce
Bez względu na to czy zależy nam na zwiększeniu sprzedaży, wzroście rozpoznawalności marki, czy na powiększeniu liczby subskrybentów – remarketing to funkcjonalność, która w znacznym stopniu może pomóc osiągnąć nam zamierzone cele. Pomimo tego, że system Google AdWords oferuje kilka opcji...
Pozycjonowanie zagraniczne
Ekspansja na rynki zagraniczne otwiera przed każdą firmą nowe możliwości rozwoju. Jednym z najlepszych kanałów dotarcia do klientów jest promocja strony WWW w wyszukiwarce internetowej. W większości przypadków mowa będzie o Google, jednak są takie kraje jak Chiny, Rosja czy Czechy, gdzie dominują...