Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy
Blog firmowy a lojalność klientów
Warunkiem istnienia firm są klienci. Bez nich przedsiębiorstwa nie miałyby racji bytu. Zdobywanie przychylności konsumentów staje się jednak coraz trudniejsze. Koszt pozyskania nowego klienta stale rośnie i już kilkukrotnie przewyższa koszt utrzymania obecnych klientów. Jeśli firma chce osiągnąć...
Jak napisać Case Study?
Atrakcyjnie napisane studium przypadku może okazać się potężnym narzędziem wspierającym sprzedaż w firmie. Przekonanie klienta do zakupu nie jest łatwe, jednak posiadając efektowne i przemyślane Case Study możesz pozostawić konkurencję daleko w tyle. Największą zaletą tej metody jest pokazanie...
Zachowania klientów – znajdź ich zanim oni znajdą ciebie
Sposób korzystania przez ludzi z Internetu stale się zmienia. Internauci przede wszystkim poszukują konkretnych i rzetelnych informacji. Szukają nie tylko gotowej oferty. W pierwszej kolejności starają się poznać opinie, recenzje, porównać różne produkty. Chcąc dotrzeć do potencjalnych klientów...
Wizytówka Google Moja Firma – pokaż się klientom!
Nawiązywanie, budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami to podstawa pozytywnego wizerunku każdej firmy, a często także fundament jej sukcesu. W czasach, w których konsumenci zasypywani są całą masą ofert, zachęcających do zakupu tego samego produktu czy usługi, często to nie różnice w cenie...
Marketing wizualny – pozyskiwanie klientów dzięki obrazom
Informacje docierają do nas każdego dnia, otaczając z każdej strony. Będąc jednak świadomymi takiego stanu rzeczy, dążymy do obioru jedynie wyselekcjonowanych danych. Sytuacja ta budzić może niepokój wśród marketingowców, których głównym zadaniem jest wykreowanie reklam uznanych przez odbiorców za...
Jak stworzyć dobrą stronę internetową?
Przygotowanie strony WWW pod SEO Strona Internetowa bez skutecznej promocji jest jak piłkarz grający w klubie IV-ligowym. Jeśli nie przerasta innych potencjałem i nie zna osoby, która pokieruje jego karierą, prawdopodobnie nikt się o nim nie dowie. Zawodnik, aby dostać się do klubu grającego w...
Responsywność stron – nowy standard www
Posiadanie mobilnej wersji strony internetowej dla specjalistów z branży SEO/SEM wydaje się być kwestią zupełnie naturalną. Niestety dla większości właścicieli witryn internetowych nie jest to już tak oczywiste, jak mogłoby się wydawać. Nadal panuje bowiem przekonanie, że w czasach dominacji...
Teksty na stronę internetową. Jak je pisać?
Firmowa strona internetowa ma za zadanie informować odwiedzających o ofercie i pośredniczyć w procesie zdobywania nowych klientów. Niezbędnym jej elementem jest zatem treść. Jakościowe teksty na stronie pozwalają przyspieszyć efekty działań marketingowych, takich jak pozycjonowanie, wspomagając...
Google Analytics źródłem trafnych decyzji biznesowych
Działania w Internecie dają przedsiębiorcom ogromne pole do promocji i zdobywania klientów, a tym samym zwiększania zysku. Już w samych stronach internetowych tkwi duży potencjał. Niestety często pozostaje on w znacznym stopniu niewykorzystany. Powodem tego jest brak informacji zwrotnych na temat...