Blog marketingowy B4

Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

Pozycjonowanie to nie jednorazowa usługa

Pozycjonowanie to nie jednorazowa usługa

iDecydując się na pozycjonowanie własnej strony internetowej, już na początku drogi do osiągnięcia pożądanego efektu, warto mieć świadomość, iż pozycjonowanie nie jest usługą jednorazową. Dlaczego? Na to pytanie znajdą Państwo odpowiedź w poniższym artykule, który rozwiewa najczęstsze wątpliwości...

Marketing treści krok po kroku

Marketing treści krok po kroku

Content marketing  to, jak już powszechnie wiadomo, strategia opierająca się na działaniach w zakresie publikacji atrakcyjnych i przydatnych treści. Jest to idealny sposób na zainteresowanie oraz pozyskanie potencjalnych klientów, zwabionych naszymi profesjonalnymi i trafiającymi w ich...

Wysoka jakość treści – co to oznacza w praktyce?

Wysoka jakość treści – co to oznacza w praktyce?

SEO staje się coraz bardziej marketingowe, o czym mowa była w artykule "SEO w 2015 roku". Nowe aktualizacje algorytmu Google wymuszają na właścicielach witryn zmiany idące ku wyższej jakości prezentowanych treści. Zarówno ubiegłoroczny Hummingbird, jak i niedawna Panda 4.1 mają wspólny cel, a...

Wynik Jakości AdWords

Wynik Jakości AdWords

Decydując się na promocję firmy w postaci linków sponsorowanych w pierwszej kolejności zawsze myśli się o kosztach (zobacz: "Budżet AdWords...")  i doborze słów kluczowych. Wybór fraz trafnych do prezentowanej na stronie oferty jest oczywiście koniecznością. Bez tego nie uda się dotrzeć do...

Kampania remarketingowa – strategia kluczem do sukcesu

Kampania remarketingowa – strategia kluczem do sukcesu

Remarketing w systemie Google AdWords to funkcjonalność, pozwalająca na dotarcie do użytkowników, którzy już raz odwiedzili naszą witrynę, w celu nakłonienia ich do powtórnych odwiedzin i wykonania określonego działania na promowanej stronie internetowej. Biorąc pod uwagę, że nie zawsze pierwsze...

SEO w 2015 roku

SEO w 2015 roku

SEO bardziej marketingowe niż kiedykolwiek wcześniej Postępujące zmiany w algorytmie Google sprawiają, że diametralnie zmienia się profil pozycjonera stron internetowych. Dzisiaj nie wystarczy być już programistą z wiedzą z zakresu SEO. Obecnie dużo ważniejsze jest kompleksowe podejście do...

Wszystkiego dobrego w 2015 Roku!

Wszystkiego dobrego w 2015 Roku!

W Nowym Roku życzymy naszym Obecnym i Przyszłym Klientom licznych sukcesów biznesowych, rozwoju dotychczasowych inwestycji, energii do podejmowania nowych wyzwań oraz pomyślności w życiu osobistym. Zespół B4Internet

Jak zwiększyć ruch na stronie? Dywersyfikacja w e-marketingu

Jak zwiększyć ruch na stronie? Dywersyfikacja w e-marketingu

Dywersyfikacja to słowo, które na stałe zagościło już w słowniku wszystkich specjalistów z branży marketingu internetowego. O ile ma ono swoje źródło w języku ekonomistów, o tyle w bardzo łatwy, a co najważniejsze trafny sposób, daje się przełożyć na grunt e-marketingu. Strategia polegająca w...

Jak dobrać słowa kluczowe w SEO?

Jak dobrać słowa kluczowe w SEO?

Coraz więcej ludzi decyduje się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Małe i średnie przedsiębiorstwa potrzebują jednak skutecznej promocji, by zaistnieć na rynku i pozyskiwać nowych klientów. Najpopularniejszą metodą na zaprezentowanie swoich usług szerokiej rzeszy odbiorców jest...