Blog marketingowy B4

Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

AdWords dla wideo – reklamuj się w YouTube!

AdWords dla wideo – reklamuj się w YouTube!

Kampanie reklam video nie są jeszcze popularną metodą promocji wśród przedsiębiorców. Warto jednak wiedzieć, że ta forma promocji ma ogromny potencjał. Dzięki dużemu zasięgowi YouTube i znacznie niższej konkurencji niż w przypadku tradycyjnych linków sponsorowanych czy banerów reklamowych łatwiej...

Reklamy AdKontekst – część 2. Formaty reklam

Reklamy AdKontekst – część 2. Formaty reklam

W poprzednim tygodniu przedstawiliśmy szczegółowe możliwości targetowania reklam w największej polskiej sieci reklamowej AdKontekst (zobacz Reklamy AdKontekst - część 1.). Jednak dotarcie do sprecyzowanej grupy odbiorców nie daje jeszcze gwarancji sukcesu. Kluczem jest odpowiednio przedstawiony,...

Jak reklamować się na Facebooku?

Jak reklamować się na Facebooku?

Portal społecznościowy Facebook od lat cieszy się ogromną popularnością. Obecnie w Polsce korzysta z niego aż 17,4 mln osób[1]. Jest to druga najczęściej używana strona internetowa po wyszukiwarce Google.pl. Firmy promujące się w sieci powinny zatem rozważyć skorzystanie z Facebooka jako źródła...

Reklamy Adkontekst – część 1. Targetowanie

Reklamy Adkontekst – część 1. Targetowanie

Adkontekst to największa polska sieć reklamy kontekstowo-behawioralnej, która poprzez precyzyjne targetowanie pozwala skutecznie realizować założone cele reklamowe. Reklamy AdKontekst są obok AdWords niezwykle popularną formą promocji strony w sieci. Warto stosować tę metodę jako jedną z wielu w...

Mobilne Google – nowy algorytm wyszukiwania!

Mobilne Google – nowy algorytm wyszukiwania!

21 kwietnia 2015 był rewolucyjnym dniem dla mobilnych wyników wyszukiwania. Nowy algorytm wprowadzony przez Google ma sprawdzać czy dana strona jest zgodna z urządzeniami mobilnymi. Witryny, które są przystosowane do zmian mogą wiele zyskać, z kolei te które nie zdążyły się przygotować mogą odczuć...

Kampanie produktowe – reklama bez zbędnych kliknięć

Kampanie produktowe – reklama bez zbędnych kliknięć

Z roku na rok rośnie ilość osób, dokonujących zakupów za pośrednictwem Internetu. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez CBOS w czerwcu 2014 r. (raport do pobrania tutaj) na przestrzeni ostatnich sześciu lat liczba ta wzrosła dwukrotnie. O ile jeszcze w 2008 r. zaledwie co czwarta dorosła osoba...

Pogodnych Świąt Wielkanocnych!

Pogodnych Świąt Wielkanocnych!

Wszystkim Klientom, Przyjaciołom oraz Czytelnikom bloga życzymy Spokojnych świąt Wielkiej Nocy, odpoczynku i pogody ducha oraz wielu sukcesów! Zespół B4Internet

Referencje od klienta – kluczem do zaufania

Referencje od klienta – kluczem do zaufania

Zaufanie klienta to jeden z pierwszych kroków do nawiązania stałej współpracy. Zdobycie go jednak nie zawsze jest łatwą sprawą. Kiedy staramy się pozyskiwać klientów za pośrednictwem Internetu mamy na szczęście szerokie pole do popisu. Solidnie zbudowana strona-wizytówka firmy to podstawa do...

Jak zdobyć klientów w AdWords? Używaj rozszerzeń!

Jak zdobyć klientów w AdWords? Używaj rozszerzeń!

Linki sponsorowane są jedną z najczęściej stosowanych form promocji firmy w Internecie. Ilość znaków, jaką możemy wykorzystać tworząc reklamy tekstowe w AdWords jest jednak bardzo ograniczona. Ta forma reklamowa stawia bowiem na maksymalną zwięzłość i trafność przekazu. Istnieje jednak możliwość,...