Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy
Kontakt z klientem poprzez newsletter
Przekazy reklamowe docierają do nas bezustannie. Atakują nas za pośrednictwem praktycznie wszystkich mediów – telewizji, prasy, radia i Internetu. Spotykamy się z nimi spacerując po mieście czy przemieszczając się środkami komunikacji miejskiej. Codzienny kontakt z coraz bardziej nachalnymi...
Czat na żywo – element budowania relacji z klientem
Sprawna obsługa klienta coraz częściej jest czynnikiem decydującym o sukcesie w sprzedaży. Szybka odpowiedź na nurtujące pytanie bardzo często sprawia, że konsument przechodzi do koszyka i dokonuje zakupu. Nowym narzędziem sprzedażowym, które zrewolucjonizowało obsługę klienta i okazało się...
Wirusy na stronie – jak wpływają na marketing i wizerunek w sieci?
Wizerunek firmy buduje się latami. Warto jednak poświęcić czas i energię na jego kreowanie, ponieważ to jedna z najważniejszych wartości, mogących zapewnić powodzenie i dochodowość prowadzonego biznesu. Pozytywny wizerunek firmy pozwala zdobyć sympatię i zaufanie potencjalnych klientów, co w...
Radosnych Świąt Wielkanocnych!
Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzymy samych ciepłych chwil oraz pomyślności w życiu prywatnym i zawodowym. Zespół B4INTERNET
Zapraszamy na szkolenie: Rozruszaj swój e-marketing na wiosnę
Już za miesiąc odbędzie się szkolenie w ramach Akademii Skutecznego E-marketingu B4INTERNET. Tym razem zajmiemy się skutecznymi strategiami pozyskiwania ruchu na stronę www. Rozruszaj swój e-marketing na wiosnę! Zapraszamy 22.04 do Bydgoszczy. Zapisy zakończone
Bezpieczne SEO – na czym polega?
Pozycjonowanie stron internetowych mimo, że od wielu lat jest ważną częścią planu marketingowego wielu firm, to jednak dopiero od niedawna zaczyna być traktowane jako profesjonalna usługa, na którą trzeba przeznaczyć określony budżet i za którą trzeba płacić już od początku trwania umowy. Jeszcze...
Jak chronić swoją prywatność w Internecie?
Z roku na rok wzrasta ilość czasu, jaką spędzamy w trybie online. Za pośrednictwem Internetu pracujemy, uczymy się i bawimy, a także nawiązujemy relacje z innymi użytkownikami. Korzystanie z Internetu, oprócz oczywistych zalet, niesie jednak ze sobą również pewne konsekwencje. Każda nasza wizyta w...
Google ogranicza liczbę reklam – co to zmieni?
Wszyscy zdążyli się już przyzwyczaić do struktury wyników wyszukiwania w Google. Kilka dni temu nastąpiły jednak znaczne zmiany, które wpłyną na prowadzone kampanie linków sponsorowanych. Google postanowiło ograniczyć liczbę wyświetlanych reklam, rezygnując z bocznych linków sponsorowanych po...
Kampania wizerunkowa w Internecie
Budowanie świadomości marki to jeden z najczęstszych, obok wzrostu sprzedaży, celów marketingowych. Jest to cel realizowany mocno przy kampaniach pozycjonowania strony internetowej Bydgoszcz. Marki, które nie są rozpoznawane przez odbiorców z reguły wzbudzają niższe zaufanie i są rzadziej...