Blog marketingowy B4

Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

Użyteczność stron internetowych

Użyteczność stron internetowych

Strona internetowa działa dziś jak wirtualna wizytówka firmy. Nie trzeba wychodzić z domu, żeby zapoznać się z ofertą, poznać opinie o sprzedawcy lub dostawcy usług i dokonać zakupu. Wszystkie niezbędne informacje klienci mogą mieć na wyciagnięcie ręki. Wszystko zależy jednak od samego...

Zwrot z inwestycji – miara trafnego marketingu

Zwrot z inwestycji – miara trafnego marketingu

Firmy coraz częściej są świadome wartości promocji prowadzonej działalności w sieci. Przedsiębiorcy decydują się na pozycjonowanie swojej strony lub kampanie linków sponsorowanych, czy też reklamy graficzne, traktując działania w Internecie jako sposób na wypromowanie marki. Za tym celem kryje się...

Dobór słów kluczowych

Dobór słów kluczowych

Na odwieczne pytanie „Co jest w SEO najważniejsze – optymalizacja czy linkbuilding?” moja odpowiedź brzmi „dobór słów kluczowych”.  To właśnie ten pierwszy etap warunkuje skuteczne zdobywanie ruchu z wyników organicznych wyszukiwarki Google. Jeśli w tym momencie popełnimy błąd nawet najdoskonalsza...

Optymalizacja konwersji – zaawansowane metody

Optymalizacja konwersji – zaawansowane metody

Każda kampania marketingowa prowadzona w Internecie musi mieć jasno sprecyzowany cel. Może nim być po prostu zwiększenie widoczności marki w sieci, a tym samym wzrost jej rozpoznawalności i popularności, wówczas wystarczy zwiększać liczbę wyświetleń lub kliknięć w reklamy. Często jednak...

Współczynnik konwersji – jak go podnieść?

Współczynnik konwersji – jak go podnieść?

Konwersja, czyli określone działanie wykonane przez użytkownika na docelowej stronie internetowej, to jedno z ważniejszych pojęć w AdWords. Konwersje pozwalają bowiem na dokonanie realnej oceny wpływu prowadzonych działań promocyjnych na nasz biznes. Dzięki wykorzystaniu bezpłatnego narzędzia...

Najpopularniejsze portale społecznościowe

Najpopularniejsze portale społecznościowe

Kompleksowe podejście do marketingu internetowego zakłada wykorzystanie przynajmniej trzech - czterech kanałów pozyskania użytkownika na stronę. Jednym z nich są serwisy społecznościowe, które do niedawna traktowane były głównie jako miejsce zdobywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami....

Pozycjonowanie na długi ogon

Pozycjonowanie na długi ogon

Uzyskanie wysokich pozycji w niektórych branżach jest bardzo kosztowne, a pozycjonowanie na frazy konkurencyjne może okazać się nieopłacalne. Walka miesiącami, a nawet latami o pierwsze pozycje na najbardziej konkurencyjne frazy branżowe może przyprawić o zawroty głowy. A przecież ten sam ruch z...

Kary Google – jak ich unikać?

Kary Google – jak ich unikać?

Wyszukiwarka Google stale cieszy się największą popularnością. Aktualnie korzysta z niej prawie 95% polskich użytkowników Internetu.[1] Dla właścicieli stron internetowych oznacza to ogromną liczbę potencjalnych klientów, dlatego bardzo zależy im na osiąganiu jak najwyższych pozycji na pierwszej...

Podstawowe błędy w kampaniach AdWords

Podstawowe błędy w kampaniach AdWords

Czas to dziś towar deficytowy. Jego nieustanny brak doskwiera większości z nas, nie pozwalając na realizację wszystkich zamierzonych przedsięwzięć. Każdy nowy projekt, aby mógł zakończyć się sukcesem wymaga jednak zdobycia sporej dawki wiedzy i doświadczenia, a to niestety wymaga czasu. Jego brak,...