Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy
AdWords Express – kampania w 6 krokach
Skomplikowany, wymagający poświęcenia czasu na zdobycie specjalistycznej wiedzy, ale jednocześnie dający ogromne możliwości kontrolowania zarówno wydatków, jak również przebiegu i właściwego zoptymalizowania kampanii – tak w skrócie można by opisać tradycyjny system reklamowy Google AdWords....
Nagły spadek pozycji w Google
Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google to usługa reklamowana w branży marketingu internetowego jako proces długotrwały, o czym pisaliśmy w poprzednim artykule „Pozycjonowanie to nie jednorazowa usługa”. Oznacza to, że na efekt trzeba najczęściej poczekać kilka miesięcy, jednak w...
Pozycjonowanie to nie jednorazowa usługa
iDecydując się na pozycjonowanie własnej strony internetowej, już na początku drogi do osiągnięcia pożądanego efektu, warto mieć świadomość, iż pozycjonowanie nie jest usługą jednorazową. Dlaczego? Na to pytanie znajdą Państwo odpowiedź w poniższym artykule, który rozwiewa najczęstsze wątpliwości...
Marketing treści krok po kroku
Content marketing to, jak już powszechnie wiadomo, strategia opierająca się na działaniach w zakresie publikacji atrakcyjnych i przydatnych treści. Jest to idealny sposób na zainteresowanie oraz pozyskanie potencjalnych klientów, zwabionych naszymi profesjonalnymi i trafiającymi w ich...
Wysoka jakość treści – co to oznacza w praktyce?
SEO staje się coraz bardziej marketingowe, o czym mowa była w artykule "SEO w 2015 roku". Nowe aktualizacje algorytmu Google wymuszają na właścicielach witryn zmiany idące ku wyższej jakości prezentowanych treści. Zarówno ubiegłoroczny Hummingbird, jak i niedawna Panda 4.1 mają wspólny cel, a...
Wynik Jakości AdWords
Decydując się na promocję firmy w postaci linków sponsorowanych w pierwszej kolejności zawsze myśli się o kosztach (zobacz: "Budżet AdWords...") i doborze słów kluczowych. Wybór fraz trafnych do prezentowanej na stronie oferty jest oczywiście koniecznością. Bez tego nie uda się dotrzeć do...
Kampania remarketingowa – strategia kluczem do sukcesu
Remarketing w systemie Google AdWords to funkcjonalność, pozwalająca na dotarcie do użytkowników, którzy już raz odwiedzili naszą witrynę, w celu nakłonienia ich do powtórnych odwiedzin i wykonania określonego działania na promowanej stronie internetowej. Biorąc pod uwagę, że nie zawsze pierwsze...
SEO w 2015 roku
SEO bardziej marketingowe niż kiedykolwiek wcześniej Postępujące zmiany w algorytmie Google sprawiają, że diametralnie zmienia się profil pozycjonera stron internetowych. Dzisiaj nie wystarczy być już programistą z wiedzą z zakresu SEO. Obecnie dużo ważniejsze jest kompleksowe podejście do...
Wszystkiego dobrego w 2015 Roku!
W Nowym Roku życzymy naszym Obecnym i Przyszłym Klientom licznych sukcesów biznesowych, rozwoju dotychczasowych inwestycji, energii do podejmowania nowych wyzwań oraz pomyślności w życiu osobistym. Zespół B4Internet