Blog marketingowy B4

Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy

Jak stworzyć landing page?

Jak stworzyć landing page?

Kampanie linków sponsorowanych są jak puzzle. Aby stworzyć spójną całość, każdy z jej elementów musi być idealnie dopasowany do pozostałych, ponieważ tylko w takim wypadku założony uprzednio cel kampanii ma szansę zostać zrealizowany. W kampaniach Google AdWords możemy wyróżnić trzy...

Google Analytics w praktyce

Google Analytics w praktyce

Google Analytics to niezwykle przydatne narzędzie w pracy agencji marketingowej. Jak pisałam już w artykule Google Analytics źródłem trafnych decyzji biznesowych, program ten pozwala na bieżąco analizować ruch na stronie, jego źródła i zachowania użytkowników oraz wyciągać wnioski odnośnie dalszej...

Reklamy Google AdWords – samemu czy z pomocą Agencji?

Reklamy Google AdWords – samemu czy z pomocą Agencji?

Reklamy Google AdWords to obecnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych. W związku z tym, że jest to program ogólnodostępny, wiele osób podejmuje się prowadzenia tego typu kampanii na własną rękę, nie dostrzegając w tym większej trudności. Część z tych osób, w którymś momencie...

Google Webmasters Tools

Google Webmasters Tools

Funkcjonalności Google Webmaster Tools Narzędzia dla webmasterów to bezpłatna usługa oferowana przez Google, mająca na celu polepszenie jakości witryn, a także ich widoczności w wyszukiwarce. Dzięki dodaniu swojej strony do GWT właściciel ujrzy ją niejako oczami Google. W praktyce oznacza to...

Neuromarketing w pozyskiwaniu klientów

Neuromarketing w pozyskiwaniu klientów

Nikt nigdy nie wątpił w potęgę ludzkiego mózgu, jednocześnie nikt nie spodziewał się, że z czasem jego znaczenie zostanie tak silnie wyeksponowane w stosunku do zagadnień dotyczących marketingu internetowego. Nie od dziś jesteśmy zmuszeni respektować jego indywidualne potrzeby, to one bowiem...

Reklama video małym kosztem

Reklama video małym kosztem

Kampanie reklamowe w Internecie cieszą się ogromną popularnością. Najczęściej kojarzone są z linkami sponsorowanymi w wyszukiwarce lub banerami w sieci reklamowej. To jednak nie wszystkie możliwości, jakie udostępnia nam system Google AdWords. Warto pamiętać, że drugą pod względem popularności...

AdWords dla wideo – reklamuj się w YouTube!

AdWords dla wideo – reklamuj się w YouTube!

Kampanie reklam video nie są jeszcze popularną metodą promocji wśród przedsiębiorców. Warto jednak wiedzieć, że ta forma promocji ma ogromny potencjał. Dzięki dużemu zasięgowi YouTube i znacznie niższej konkurencji niż w przypadku tradycyjnych linków sponsorowanych czy banerów reklamowych łatwiej...

Reklamy AdKontekst – część 2. Formaty reklam

Reklamy AdKontekst – część 2. Formaty reklam

W poprzednim tygodniu przedstawiliśmy szczegółowe możliwości targetowania reklam w największej polskiej sieci reklamowej AdKontekst (zobacz Reklamy AdKontekst - część 1.). Jednak dotarcie do sprecyzowanej grupy odbiorców nie daje jeszcze gwarancji sukcesu. Kluczem jest odpowiednio przedstawiony,...

Jak reklamować się na Facebooku?

Jak reklamować się na Facebooku?

Portal społecznościowy Facebook od lat cieszy się ogromną popularnością. Obecnie w Polsce korzysta z niego aż 17,4 mln osób[1]. Jest to druga najczęściej używana strona internetowa po wyszukiwarce Google.pl. Firmy promujące się w sieci powinny zatem rozważyć skorzystanie z Facebooka jako źródła...