Pozyskiwanie ruchu na stronę

Zwiększ z nami ruch na swojej witrynie WWW, polepsz swoją konwersję. 

Słownik SEO

Jak pozyskać ruch na stronie WWW?

Usługa pozyskiwania ruchu na stronę, jak nazwa wskazuje, w głównej mierze skupia się na podniesieniu liczby wejść na stronę Klienta.

Wartościowy ruch można pozyskać poprzez kampanie pozycjonowania stron – SEO, czy kampanie płatne takie jak Facebook Ads, Google Ads. Zwiększenie ruchu może także nastąpić poprzez odpowiednią strategie Content Marketingu.

 

Pozyskiwanie wartościowego ruchu na stronie ma na celu z jednej strony budowanie i wzmocnienie świadomości oraz rozpoznawalności marki, z drugiej strony większa liczba odwiedzin niesie za sobą wzrost liczby zamówień realizowanych poprzez stronę www. W ramach usługi zdobywane są wejścia na stronę za pośrednictwem różnych kanałów pozyskiwania ruchu, zawsze jednak są to źródła trafne, związane tematycznie z działalnością firmy Klienta.

Korzyści usługi pozyskiwania ruchu

Strategię działań zwiększających ruch na witrynie WWW dopasowujemy indywidualnie dla każdego klienta. Pod uwagę bierzemy trendy, specyfikę branży, budżet oraz dotychczasowe wyniki strony klienta.

Realna korzyść

Skupiamy się na pozyskiwaniu faktycznego ruchu, nie ograniczamy się tylko do z góry ustalonych słów kluczowych, jak w przypadku pozycjonowania. Sprawia to, że zapłacisz tylko za wejścia na stronę osób faktycznie zainteresowanych Twoją ofertą.

Dokładne targetowanie

Działania pozyskiwania ruchu za pośrednictwem zróżnicowanych kanałów są skierowane do określonej grupy odbiorców, zainteresowanych usługami Klienta. Dzięki temu pozyskiwane są tylko trafne wejścia na stronę.

Monitorowanie efektów

Dzięki zastosowaniu narzędzi analityki internetowej można w łatwy i przejrzysty sposób zmierzyć liczbę pozyskanych wejść na stronę Klienta. Dodatkowo ze statystyk wykluczony będzie ruch generowany przez nieuniknione wejścia własne Klienta i agencji, co pozwoli uniknąć zaburzenia wyników

Zasięg

Stosowanie wielu kanałów pozyskiwania ruchu na stronę wielokrotnie zwiększa zasięg promocji strony w Internecie, pozwalając dotrzeć do jeszcze większej liczby potencjalnych klientów.

Jasne koszty

Usługa pozyskiwania ruchu na stronę opiera się na przejrzystym systemie: pobieramy stałą niską opłatę za obsługę miesięczną, w kolejnych miesiącach koszt pozyskiwania ruchu wyliczany jest na podstawie liczby wejść na stronę razy koszt kliknięcia, przy czym koszt kliknięcia wynosi ok.0,40-0,70 zł. Nie musisz się obawiać, że przy stale rosnącym ruchu, koszty również będą wzrastały – budżet jest ustalony z góry i nigdy go Państwo nie przekroczą.

Budowanie świadomości marki

W ramach usługi strona Klienta promowana jest za pośrednictwem zróżnicowanych źródeł ruchu, zawsze powiązanych tematycznie z działalnością firmy klienta.

Bezpieczeństwo

Stosowanie strategii równoczesnego pozyskiwania wejść na stronę z kilku różnych źródeł ruchu jest zabezpieczeniem przez nagłym spadkiem skuteczności działań marketingowych w razie zaburzeń działania jednego z kanałów ruchu.

Nasi Klienci

Wieloletnia obecność na rynku sprawia, że jesteśmy wstanie proponować naszym klientom skuteczne działania marketingowe. Poznaj firmy, którym pomagamy:

Problem z wizytówką Google Moja Firma? Jest na to rada!

Problem z wizytówką Google Moja Firma? Jest na to rada!

Wizytówka Google Moja Firma (teraz nazywa się to Profil Firmy w Google) to często najlepsze źródło pozyskiwania klientów dla lokalnych, małych przedsiębiorców. Dzięki wizytówce klienci mogą znaleźć firmę na mapach Google i szybko nawiązać kontakt. Z kolei dla...

Nowa weryfikacja Google Moja Firma – weryfikacja wideo

Nowa weryfikacja Google Moja Firma – weryfikacja wideo

Profil Firmy w Google, czyli wyświetlanie informacji o firmie w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google (zwane dawniej jako Google Moja Firma) to pozycja obowiązkowa dla każdej firmy. Profil pozwala zwiększyć widoczność marki i pokazać ją na mapie Google. Jest to...

Kampanie marketingowe z okazji Dnia Kobiet

Kampanie marketingowe z okazji Dnia Kobiet

Marketing uwielbia czerpać ze świąt i szczególnych okoliczności. Najlepszym przykładem jest okres zimowy, gdy od końca listopada media tradycyjne i internetowe "atakują" nas reklamami związanymi z Bożym Narodzeniem. Nie może być inaczej z Dniem Kobiet. To...