Facebook Ads
Pomożemy Ci dotrzeć z ofertą do grona odbiorców na Facebooku oraz Instragramie. Trafiaj z nami wprost do potencjalnych klientów z użyciem Facebook Ads
Google Ads
Kampanie Facebook Ads – Dlaczego warto?
KAmpanie Facebook ADS
Treści sponsorowane na facebooku lub instagramie wyświetlają się na feedzie użytkowników w podobny sposób do zwykłych postów. Dzięki temu nie wzbudzają niechęci odbiorców, użytkownicy chętniej wejdą w interakcje z Twoją reklamą.
Zalety kampanii na Facebooku:
-
- Zasięg – z portalu Facebook korzystają codziennie miliony użytkowników na całym świecie, prawie 20 milionów internautów w Polsce;
- Precyzja – masz możliwość dokładnego wyboru, do jakich odbiorców chcesz kierować swoje reklamy. Możesz zwiększyć trafność reklam, wybierając m.in. lokalizację, dane demograficzne, zainteresowania, urządzenia.
- Widoczność – reklamy mogą być wyświetlane w kilku miejscach na portalu Facebook, w tym na stronie głównej aktualności, gdzie szczególnie przyciągają uwagę odbiorców;
- Funkcjonalność – reklamy mogą służyć różnym celom, zależnie od potrzeb Twojej Firmy mogą przekierowywać na stronę www, na profil firmy lub stronę wydarzenia na Facebooku, mogą też promować aplikację, zachęcając do jej pobrania lub korzystania z niej;
- Interaktywność – Facebook jest portalem społecznościowym, zatem kampanie również umożliwiają potencjalnym klientom bezpośrednią interakcję z reklamą – odbiorcy mogą ją komentować lub udostępnić, co zwiększy jej popularność i skuteczność;
- Atrakcyjność – eklamy zwracają uwagę odbiorców obrazem. Mogą przyjmować różne formy: zdjęcia, pokazu slajdów czy filmu video;
- Przejrzyste płatności – Facebook Ads umożliwia wybór: czy chcesz płacić za kliknięcia czy wyświetlenia, zawsze płacisz za efekt.
Koszt Kampanii
Koszt kampanii Facebook Ads obejmuje kwotę przeznaczaną na emisję reklam oraz koszt obsługi kampanii przez naszych specjalistów. Reklamy na Facebooku rozliczane są w modelu płatności za kliknięcia lub za wyświetlenia, zależnie od celu biznesowego.
W ramach obsługi kampanii nasi specjaliści ds. reklamy internetowej zaplanują strategię kampanii, stworzą materiały reklamowe oraz poprowadzą kampanię, na koniec raportując uzyskane wyniki.
Co obejmuje usługa?
Opracowanie strategii kampanii
Zdefiniowanie bieżących i długoterminowych celów biznesowych oraz wskaźników sukcesu, które planujemy uzyskać.
Założenie kampanii
Analiza i optymalizacja
Stała kontrola efektów kampanii oraz wprowadzanie zmian optymalizacyjnych w obrębie treści reklam i targetowania, w celu podnoszenia skuteczności kampanii;
Raportowanie
Nasi Klienci
Wieloletnia obecność na rynku sprawia, że jesteśmy wstanie proponować naszym klientom skuteczne działania marketingowe. Poznaj firmy, którym pomagamy:
WIRUS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH – JAK CHRONIĆ SIĘ PRZED PHISHINGIEM?
ataki hackerskie na Facebooku – phishing
TOP 5 PROGRAMÓW DO EDYCJI I TWORZENIA GRAFIK
W erze cyfrowej grafika odgrywa kluczową rolę w komunikacji wizualnej, marketingu i projektowaniu. Wysokiej jakości obrazy i ilustracje przyciągają uwagę, budują wizerunek marki i wpływają na decyzje konsumenckie. Zarówno w mediach społecznościowych, jak i na stronach...
Bot dobry czy bot zły? Jak uchronić stronę internetową przed działaniem szkodliwych botów?
Które boty są szkodliwe a które przyczynią się do odniesienia wysokich pozycji twojej strony w wyszukiwarce Google? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na twoje pytania.