DARMOWY PORADNIK

Szukasz porad, jak promować Twoją Firmę w Internecie? Chcesz skutecznie pozyskiwać nowych klientów w sieci?

Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik:

10 rzeczy, które musisz wiedzieć o linkach sponsorowanych AdWords

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz praktyczny e-book za darmo!

Subskrybując nasz newsletter, co miesiąc otrzymasz przydatne wskazówki, jak skutecznie rozwijać biznes w sieci.
Nie, dziękuję.
+48 52 522 21 67

    Jak się poruszać po interfejsie AdWords?

    • 132015 /
    • Małgorzata Chmielewska

    O zaletach kampanii AdWords można bardzo wiele powiedzieć. Opublikowaliśmy już wiele artykułów, skupionych wokół konkretnych funkcjonalności linków sponsorowanych. Informacje te z pewnością przydadzą się na etapie raportowania i optymalizacji kampanii. Warto jednak wrócić do podstaw i szczegółowo omówić funkcje niezbędne do obsługi konta. Poruszanie się po interfejsie Google AdWords nie jest łatwe dla osób początkujących i głównie do takich osób się zwracam. Jeśli jednak prowadzisz samodzielnie kampanię, warto sprawdzić, czy znasz wszystkie opisane tu opcje. Poniżej zamieszczamy wskazówki, co można znaleźć w poszczególnych zakładkach na koncie, jakie funkcje musisz znać, by analizować dane i optymalizować kampanię.
    W pierwszym kroku należy zapoznać się z widokiem Kampanie, który jest stroną domyślną interfejsu.

    Jak się poruszać po interfejsie AdWords?

    Do analizy skuteczności i optymalizacji kampanii konieczna jest również znajomość możliwości interfejsu w zakładce Słowa kluczowe. W celu zobaczenia bardziej szczegółowych danych należy dodać nowe kolumny do tabeli. Wartość prowadzonych analiz będzie znacznie wyższa, będzie można zatem podjąć bardziej rzeczowe decyzje. Sprawdź, czy korzystasz z najważniejszych funkcjonalności AdWords opisanych poniżej.

    Co warto analizować w widoku Słowa kluczowe w AdWords?

    Google AdWords umożliwia przeprowadzanie szczegółowych analiz skuteczności kampanii. Poza opisanymi dostępne są również liczne inne funkcjonalności przydatne przy analizowaniu różnych typów kampanii (w sieci reklamowej, na YouTube czy na Gmailu). Warto poznać te wszystkie opcje i korzystać z nich na co dzień, aby Twoje kampanie stale uzyskiwały coraz wyższą skuteczność.

    0 Komentarzy