DARMOWY PORADNIK

Szukasz porad, jak promować Twoją Firmę w Internecie? Chcesz skutecznie pozyskiwać nowych klientów w sieci?

Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik:

10 rzeczy, które musisz wiedzieć o linkach sponsorowanych AdWords

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz praktyczny e-book za darmo!

Subskrybując nasz newsletter, co miesiąc otrzymasz przydatne wskazówki, jak skutecznie rozwijać biznes w sieci.
Nie, dziękuję.
+48 52 522 21 67

    Proces decyzyjny Klienta a marketing internetowy

    • 82015 /
    • Małgorzata Chmielewska

    Marketing internetowy  musi mieć jasno określony cel. Najczęściej jest nim sprzedaż produktów lub pozyskanie Klienta. Nie da się jednak tego osiągnąć bez dokładnego opracowania strategii promocji. Kompleksowa strategia marketingowa powinna obejmować wszystkie etapy podejmowania decyzji zakupowej przez potencjalnego Klienta, od wzbudzenia potrzeby posiadania danego produktu, poprzez zbieranie informacji i porównywanie ofert aż do pozytywnej oceny obsługi. Poniżej przedstawiamy zestawienie, jakie cele marketingowe należy sobie stawiać na każdym kolejnym etapie procesu decyzyjnego i jakie metody promocji w Internecie pozwolą je osiągnąć.

    Proces decyzyjny klienta a marketing internetowy

    0 Komentarzy