DARMOWY PORADNIK

Szukasz porad, jak promować Twoją Firmę w Internecie? Chcesz skutecznie pozyskiwać nowych klientów w sieci?

Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik:

10 rzeczy, które musisz wiedzieć o linkach sponsorowanych AdWords

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz praktyczny e-book za darmo!

Subskrybując nasz newsletter, co miesiąc otrzymasz przydatne wskazówki, jak skutecznie rozwijać biznes w sieci.
Nie, dziękuję.
+48 52 522 21 67

    Co zrobić aby strona wyświetlała się wysoko w wyszukiwarce Google?

    W poniższym artykule dowiesz się co warto zrobić, aby Twoja strona poszybowała w górę w wynikach wyszukiwania Google. Nawet jeżeli nie wiesz czym jest SEO to ten artykuł da Ci wiedzę by zrozumieć panujące zasady w królestwie Google.

    Zacznijmy od tego czym jest Google Sandbox?

    Słyszeliście o tym pojęciu? Jest to filtr, który także nazywany jest mitem. Nakładany jest na nowe domeny (czyli takie, które zostały świeżo założone - do 6 miesięcy) po to aby nie mogły zbyt szybko rosnąć w wynikach wyszukiwania. Sam Google zaprzecza o istnieniu tego filtra i radzi aby się nim nie przejmować (wypowiedzi John Mueller, Garry Illyes, czy szef webspam w Google - Matt Cutts).

    Niemniej czy faktycznie tak jest, że nowe domeny mają ciężej od takich, które istnieją w wyszukiwarce Google od wielu lat, warto sprawdzić na własnej skórze. Z naszych obserwacji wynika, że jeżeli administrator strony przestrzega określonych zasad to da się osiągnąć TOP 1 na frazy ogólne + miasto w niecały miesiąc.

    Jakich zasad trzeba się trzymać aby moja strona wyświetliła się wysoko w Google?

    W wielkim skrócie, tych zasad jest 3. Oto one:

    1. Dodać więcej treści - roboty Google potrzebują treści aby wywnioskować czym się zajmujesz. Bez niej strona jest jak wydmuszka. Niby ma kształt, ale brak jest tego co najważniejsze
    2. Zadbać o wartościowe linki do strony - wciąż bardzo ważne w pozycjonowaniu jest mocne linkowanie. Jeżeli do Twojej strony prowadzą linki ze stron o niskiej jakości, Google może je zwyczajnie zignorować.
    3. Zadbaj o ruch na stronie - Google bada jaki jest procent osób, które po zobaczeniu Twojej strony wynikach kliknie i przejdzie na Twoją stronę. Im większy jest CTR tym większa szansa, że Google doceni wartość strony, tak jak użytkownicy ją doceniają i umieści nad Twoimi konkurentami.

    Nie musisz być specjalistą SEO i SEM aby móc prowadzić stronę, która osiągnie pierwszą pozycję w wyszukiwarce Google. Musisz natomiast być dobry w tym co robisz i pokazać użytkownikom (a zatem i Twoim potencjalnym Klientom), że Twoje produkty/usługi są warto uwagi.

    Jeżeli jednak nie masz czasu lub zwyczajnie chcesz aby na Twoją stronę spojrzał doświadczony zespół marketingowy, napisz do nas (pod tym linkiem), a my sprawdzimy potencjał Twojej strony i doradzimy co zrobić, aby wspólnie wejść do Top w wyszukiwarce Google.

    seo

    0 Komentarzy