DARMOWY PORADNIK

Szukasz porad, jak promować Twoją Firmę w Internecie? Chcesz skutecznie pozyskiwać nowych klientów w sieci?

Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik:

10 rzeczy, które musisz wiedzieć o linkach sponsorowanych AdWords

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz praktyczny e-book za darmo!

Subskrybując nasz newsletter, co miesiąc otrzymasz przydatne wskazówki, jak skutecznie rozwijać biznes w sieci.
Nie, dziękuję.
+48 52 522 21 67
    Friends link: 1z0-858 dumps 1z0-895 exam 200-001 312-49 exam cost 350-060 dumps 4a0-103 exam cert 4a0-105 cert 4a0-110 70-413 dumps 70-416 exam
    Wiedza marketingowa nie powinna być dostępna tylko specjalistom ds. marketingu, ale też przedsiębiorcom. Wychodząc z tego założenia organizujemy szkolenia w ramach Akademii Skutecznego E-marketingu B4INTERNET. 22.04.2016 r. odbyło się szkolenie Rozruszaj swój e-marketing na wiosnę. Na szkoleniu poruszyliśmy tematy takie jak: - jakie znaczenie ma stosowanie bezpiecznych metod pozycjonowania, - jakie są najlepsze sposoby skutecznego...
    Czytaj więcej

    Czat na żywo - element budowania relacji z klientem

    • 15 kwietnia 2016 /
    • Piotr Synakiewicz
    Sprawna obsługa klienta coraz częściej jest czynnikiem decydującym o sukcesie w sprzedaży. Szybka odpowiedź na nurtujące pytanie bardzo często sprawia, że konsument przechodzi do koszyka i dokonuje zakupu. Nowym narzędziem sprzedażowym, które zrewolucjonizowało obsługę klienta i okazało się skutecznym wsparciem jest czat na żywo. Popularny live chat coraz częściej instalowany jest w sklepach internetowych, stronach...
    Czytaj więcej
    Wizerunek firmy buduje się latami. Warto jednak poświęcić czas i energię na jego kreowanie, ponieważ to jedna z najważniejszych wartości, mogących zapewnić powodzenie i dochodowość prowadzonego biznesu. Pozytywny wizerunek firmy pozwala zdobyć sympatię i zaufanie potencjalnych klientów, co w konsekwencji przekłada się na wzrost realizowanych zamówień, czyli sprzedaż. Co należy rozumieć przez wizerunek firmy? Jest...
    Czytaj więcej

    Radosnych Świąt Wielkanocnych!

    • 23 marca 2016 /
    • Rafał Moś
    Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzymy samych ciepłych chwil oraz pomyślności w życiu prywatnym i zawodowym. Zespół B4INTERNET...
    Czytaj więcej

    Zapraszamy na szkolenie: Rozruszaj swój e-marketing na wiosnę

    • 22 marca 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Już za miesiąc odbędzie się szkolenie w ramach Akademii Skutecznego E-marketingu B4INTERNET. Tym razem zajmiemy się skutecznymi strategiami pozyskiwania ruchu na stronę www. Rozruszaj swój e-marketing na wiosnę! Zapraszamy 22.04 do Bydgoszczy. Więcej szczegółów i formularz rejestracji znajdziecie tutaj....
    Czytaj więcej

    Bezpieczne SEO - na czym polega?

    • 11 marca 2016 /
    • Piotr Synakiewicz
    Pozycjonowanie stron internetowych mimo, że od wielu lat jest ważną częścią planu marketingowego wielu firm, to jednak dopiero od niedawna zaczyna być traktowane jako profesjonalna usługa, na którą trzeba przeznaczyć określony budżet i za którą trzeba płacić już od początku trwania umowy. Jeszcze 2-3 lata temu dominowały tak zwane umowy za efekt, a więc klient...
    Czytaj więcej

    Jak chronić swoją prywatność w Internecie?

    • 8 marca 2016 /
    • Joanna Stróż
    Z roku na rok wzrasta ilość czasu, jaką spędzamy w trybie online. Za pośrednictwem Internetu pracujemy, uczymy się i bawimy, a także nawiązujemy relacje z innymi użytkownikami. Korzystanie z Internetu, oprócz oczywistych zalet, niesie jednak ze sobą również pewne konsekwencje. Każda nasza wizyta w sieci pozostawia ślad. Im więcej informacji udostępniamy, tym mniej anonimowi jesteśmy. ...
    Czytaj więcej

    Google ogranicza liczbę reklam – co to zmieni?

    • 26 lutego 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Wszyscy zdążyli się już przyzwyczaić do struktury wyników wyszukiwania w Google. Kilka dni temu nastąpiły jednak znaczne zmiany, które wpłyną na prowadzone kampanie linków sponsorowanych. Google postanowiło ograniczyć liczbę wyświetlanych reklam, rezygnując z bocznych linków sponsorowanych po prawej stronie. W zamian nad wynikami wyszukiwania pojawiła się dodatkowa czwarta reklama. Jak zmieni to skuteczność kampanii AdWords?...
    Czytaj więcej

    Kampania wizerunkowa w Internecie

    • 23 lutego 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Budowanie świadomości marki to jeden z najczęstszych, obok wzrostu sprzedaży, celów marketingowych. Marki, które nie są rozpoznawane przez odbiorców z reguły wzbudzają niższe zaufanie i są rzadziej wybierane. W konsekwencji, nawet jeśli Twoja firma oferuje wysokiej jakości produkty lub usługi w konkurencyjnych cenach, nadal tracisz część klientów, dla których liczy się znajomość marki. Rozwiązaniem tego...
    Czytaj więcej

    Walentynkowy online marketing

    • 12 lutego 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Walentynki to świetny czas na pozyskanie dużej liczby klientów. Szczególnie dla restauracji, kawiarni i sklepów oferujących biżuterię, bieliznę, słodycze czy inne popularne upominki, którymi obdarowują się zakochani. Kampania marketingu internetowego pozwoli dotrzeć do osób, które szukają prezentów dla swojej drugiej połówki. Ważne jest zatem odpowiednie przemyślenie strategii promocji online. Poniżej przedstawiamy najważniejsze kroki, o których...
    Czytaj więcej