DARMOWY PORADNIK

Szukasz porad, jak promować Twoją Firmę w Internecie? Chcesz skutecznie pozyskiwać nowych klientów w sieci?

Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik:

10 rzeczy, które musisz wiedzieć o linkach sponsorowanych AdWords

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz praktyczny e-book za darmo!

Subskrybując nasz newsletter, co miesiąc otrzymasz przydatne wskazówki, jak skutecznie rozwijać biznes w sieci.
Nie, dziękuję.
+48 52 522 21 67
    Friends link: 1z0-858 dumps 1z0-895 exam 350-060 dumps 4a0-103 exam cert 4a0-105 cert 4a0-110

    Reklama w Gmailu

    • 18 lipca 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Reklamując swoją firmę w Internecie pragniesz dotrzeć do odbiorców z trafnym przekazem. Liczy się zachęcenie ich do zapoznania się z treścią reklamy, a w kolejnym kroku do wejścia na stronę i skorzystania z usług. Reklama internetowa kojarzy się głównie z banerami lub linkami sponsorowanymi w wyszukiwarce Google. Możliwa jest jednak bardziej osobista forma kontaktu z...
    Czytaj więcej

    RLSA – Remarketing w wyszukiwarce

    • 8 lipca 2016 /
    • Joanna Stróż
    Bez względu na to czy zależy nam na zwiększeniu sprzedaży, wzroście rozpoznawalności marki, czy na powiększeniu liczby subskrybentów – remarketing to funkcjonalność, która w znacznym stopniu może pomóc osiągnąć nam zamierzone cele. Pomimo tego, że system Google AdWords oferuje kilka opcji prowadzenia kampanii remarketingowych, w świadomości sporej grupy reklamodawców nadal kojarzone są one głównie z...
    Czytaj więcej

    Kolejne szkolenie za nami! - relacja z 24.06.2016 r.

    • 27 czerwca 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    W upalny piątek 24 czerwca 2016 r. najbardziej spragnieni wiedzy przedsiębiorcy wzięli udział w kolejnym szkoleniu Akademii Skutecznego E-marketingu B4INTERNET. W kameralnej grupie dyskutowaliśmy o tym, jak skutecznie i bezpiecznie prowadzić marketing internetowy. Wspólnie zastanawialiśmy się, kiedy warto rozpocząć pierwsze działania i co będzie dobre dla początkującej w Internecie firmy. Uczestnicy dowiedzieli się między innymi:...
    Czytaj więcej

    Pozycjonowanie zagraniczne

    • 23 czerwca 2016 /
    • Piotr Synakiewicz
    Ekspansja na rynki zagraniczne otwiera przed każdą firmą nowe możliwości rozwoju. Jednym z najlepszych kanałów dotarcia do klientów jest promocja strony WWW w wyszukiwarce internetowej. W większości przypadków mowa będzie o Google, jednak są takie kraje jak Chiny, Rosja czy Czechy, gdzie dominują inne wyszukiwarki i warto skupić się na promocji właśnie w nich. Mimo,...
    Czytaj więcej

    Yandex Direct - linki sponsorowane w Rosji

    • 14 czerwca 2016 /
    • Joanna Stróż
    Planując prowadzenie zagranicznych kampanii reklamowych w Internecie większość reklamodawców swoje koncepcje opiera przede wszystkim na systemie Google AdWords. Nic w tym dziwnego, w końcu jest to narzędzie, dzięki któremu w szybki sposób możemy dotrzeć do odbiorców w praktycznie każdym zakątku świata. Warto jednak pamiętać o tym, że popularność Google nie w każdym kraju jest tak...
    Czytaj więcej

    Reklama za granicą – jak przygotować kampanię AdWords?

    • 6 czerwca 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Polskie przedsiębiorstwa stale się rozwijają. Coraz bardziej widoczna jest ekspansja na rynki zagraniczne. Dotyczy to też małych i średnich firm, które u naszych sąsiadów znajdują popyt na swoje produkty i usługi. Otwarcie się na eksport wymaga jednak przygotowania odpowiedniej strategii promocji dostosowanej do specyfiki danego kraju. Główną rolę odgrywa w tej kwestii promocja w Internecie....
    Czytaj więcej

    Jak napisać opis firmy?

    • 27 maja 2016 /
    • Joanna Pertek
    Zakładka „o nas” pojawia się niemalże na każdej stronie internetowej. Warto umieścić ją chociażby po to, by potencjalny klient mógł zapoznać się z profilem naszej firmy, jej działalnością bądź historią. Jest to wstępny krok do nawiązania relacji z Klientem. W każdej firmie znajdzie się ukryty potencjał, by przedstawić ją jako zaskakującą i interesującą dla odbiorców....
    Czytaj więcej

    Darmowe programy do tworzenia banerów reklamowych

    • 13 maja 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Reklamy banerowe pozwalają skutecznie budować świadomość marki. Dzięki nim odbiorcy zapamiętują logo marki i kojarzą ją z zamieszczonymi w reklamie kolorami, obrazami i hasłami. Tworzy to rozpoznawalny wizerunek firmy i wzbudza zaufanie klientów (o kampaniach wizerunkowych więcej przeczytasz tutaj). Wyświetlanie banerów jest możliwe m.in. w sieci reklamowej Google, za pośrednictwem systemu Google AdWords. Jeśli planujesz...
    Czytaj więcej

    Kontakt z klientem poprzez newsletter

    • 28 kwietnia 2016 /
    • Joanna Stróż
    Przekazy reklamowe docierają do nas bezustannie. Atakują nas za pośrednictwem praktycznie wszystkich mediów – telewizji, prasy, radia i Internetu. Spotykamy się z nimi spacerując po mieście czy przemieszczając się środkami komunikacji miejskiej. Codzienny kontakt z coraz bardziej nachalnymi formami reklamowymi bywa męczący. Szczególnie wtedy, gdy dany przekaz jest daleki od naszych zainteresowań czy potrzeb. Ale...
    Czytaj więcej