DARMOWY PORADNIK

Szukasz porad, jak promować Twoją Firmę w Internecie? Chcesz skutecznie pozyskiwać nowych klientów w sieci?

Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik:

10 rzeczy, które musisz wiedzieć o linkach sponsorowanych AdWords

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz praktyczny e-book za darmo!

Subskrybując nasz newsletter, co miesiąc otrzymasz przydatne wskazówki, jak skutecznie rozwijać biznes w sieci.
Nie, dziękuję.
+48 52 522 21 67
    Friends link: 1z0-858 dumps 1z0-895 exam 350-060 dumps 4a0-103 exam cert 4a0-105 cert 4a0-110

    Remarketing dynamiczny AdWords

    • 17 sierpnia 2016 /
    • Joanna Stróż
    Ogólna zasada działania kampanii remarketingowych jest prosta i polega przede wszystkim na wyświetlaniu dopasowanych reklam użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili naszą witrynę internetową lub użyli promowanej przez nas aplikacji mobilnej. Klasyczna odmiana tego rodzaju kampanii, choćby poprzez zastosowanie odpowiednio skonfigurowanych list remarketingowych, umożliwia stworzenie wysoce trafnego przekazu reklamowego, zgodnego z potrzebami i oczekiwaniami naszych użytkowników....
    Czytaj więcej

    Reklama w Gmailu

    • 18 lipca 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Reklamując swoją firmę w Internecie pragniesz dotrzeć do odbiorców z trafnym przekazem. Liczy się zachęcenie ich do zapoznania się z treścią reklamy, a w kolejnym kroku do wejścia na stronę i skorzystania z usług. Reklama internetowa kojarzy się głównie z banerami lub linkami sponsorowanymi w wyszukiwarce Google. Możliwa jest jednak bardziej osobista forma kontaktu z...
    Czytaj więcej

    RLSA – Remarketing w wyszukiwarce

    • 8 lipca 2016 /
    • Joanna Stróż
    Bez względu na to czy zależy nam na zwiększeniu sprzedaży, wzroście rozpoznawalności marki, czy na powiększeniu liczby subskrybentów – remarketing to funkcjonalność, która w znacznym stopniu może pomóc osiągnąć nam zamierzone cele. Pomimo tego, że system Google AdWords oferuje kilka opcji prowadzenia kampanii remarketingowych, w świadomości sporej grupy reklamodawców nadal kojarzone są one głównie z...
    Czytaj więcej

    Kolejne szkolenie za nami! - relacja z 24.06.2016 r.

    • 27 czerwca 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    W upalny piątek 24 czerwca 2016 r. najbardziej spragnieni wiedzy przedsiębiorcy wzięli udział w kolejnym szkoleniu Akademii Skutecznego E-marketingu B4INTERNET. W kameralnej grupie dyskutowaliśmy o tym, jak skutecznie i bezpiecznie prowadzić marketing internetowy. Wspólnie zastanawialiśmy się, kiedy warto rozpocząć pierwsze działania i co będzie dobre dla początkującej w Internecie firmy. Uczestnicy dowiedzieli się między innymi:...
    Czytaj więcej

    Pozycjonowanie zagraniczne

    • 23 czerwca 2016 /
    • Piotr Synakiewicz
    Ekspansja na rynki zagraniczne otwiera przed każdą firmą nowe możliwości rozwoju. Jednym z najlepszych kanałów dotarcia do klientów jest promocja strony WWW w wyszukiwarce internetowej. W większości przypadków mowa będzie o Google, jednak są takie kraje jak Chiny, Rosja czy Czechy, gdzie dominują inne wyszukiwarki i warto skupić się na promocji właśnie w nich. Mimo,...
    Czytaj więcej

    Yandex Direct - linki sponsorowane w Rosji

    • 14 czerwca 2016 /
    • Joanna Stróż
    Planując prowadzenie zagranicznych kampanii reklamowych w Internecie większość reklamodawców swoje koncepcje opiera przede wszystkim na systemie Google AdWords. Nic w tym dziwnego, w końcu jest to narzędzie, dzięki któremu w szybki sposób możemy dotrzeć do odbiorców w praktycznie każdym zakątku świata. Warto jednak pamiętać o tym, że popularność Google nie w każdym kraju jest tak...
    Czytaj więcej

    Reklama za granicą – jak przygotować kampanię AdWords?

    • 6 czerwca 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Polskie przedsiębiorstwa stale się rozwijają. Coraz bardziej widoczna jest ekspansja na rynki zagraniczne. Dotyczy to też małych i średnich firm, które u naszych sąsiadów znajdują popyt na swoje produkty i usługi. Otwarcie się na eksport wymaga jednak przygotowania odpowiedniej strategii promocji dostosowanej do specyfiki danego kraju. Główną rolę odgrywa w tej kwestii promocja w Internecie....
    Czytaj więcej

    Jak napisać opis firmy?

    • 27 maja 2016 /
    • Joanna Pertek
    Zakładka „o nas” pojawia się niemalże na każdej stronie internetowej. Warto umieścić ją chociażby po to, by potencjalny klient mógł zapoznać się z profilem naszej firmy, jej działalnością bądź historią. Jest to wstępny krok do nawiązania relacji z Klientem. W każdej firmie znajdzie się ukryty potencjał, by przedstawić ją jako zaskakującą i interesującą dla odbiorców....
    Czytaj więcej

    Darmowe programy do tworzenia banerów reklamowych

    • 13 maja 2016 /
    • Małgorzata Chmielewska
    Reklamy banerowe pozwalają skutecznie budować świadomość marki. Dzięki nim odbiorcy zapamiętują logo marki i kojarzą ją z zamieszczonymi w reklamie kolorami, obrazami i hasłami. Tworzy to rozpoznawalny wizerunek firmy i wzbudza zaufanie klientów (o kampaniach wizerunkowych więcej przeczytasz tutaj). Wyświetlanie banerów jest możliwe m.in. w sieci reklamowej Google, za pośrednictwem systemu Google AdWords. Jeśli planujesz...
    Czytaj więcej