Blog marketingowy B4
Pakiet startowy dla marketingowca i przedsiębiorcy
Pozyskiwanie nowych klientów – wielokanałowość kluczem do sukcesu
Warunkiem sukcesu, a co za tym idzie przetrwania firmy na konkurencyjnym rynku, jest nieustanny rozwój. Przedsiębiorstwo, które stoi w miejscu i bazuje jedynie na aktualnych klientach bardzo dużo ryzykuje. Aktywne pozyskiwanie klientów to inwestycja, która z pewnością się zwróci. Warunkiem jest...
Link Building czy optymalizacja?
Permanentne zmiany w algorytmie Google stawiają przed agencjami SEO coraz to nowe wyzwania. Czasy, w których wystarczyło pozyskiwać w sposób masowy linki do pozycjonowanej domeny bezpowrotnie minęły. Obecnie liczy się jakość, a nie ilość. W branży coraz częściej pojawiają się również opinie, że...
Klikanie w reklamy przez konkurencję to mit!
Płacisz tylko za kliknięcia! – to jedno z najczęściej powtarzanych i wykorzystywanych w celach marketingowych haseł, opisujących podstawowe zalety korzystania z systemu Google AdWords. Hasło jest oczywiście jak najbardziej prawdziwe. Wiedzą to wszyscy reklamodawcy, promujący swoje...
Rola grafiki w marketingu internetowym
Żyjemy obecnie w świecie, w którym stawia się na jasność i czytelność. Wszystkie informacje mają być coraz bardziej przystępne dla ludzi, by mogli zaoszczędzić jak najwięcej cennego czasu. Wyrazem tego jest rosnąca dominacja komunikacji wizualnej (zobacz więcej w artykule "Marketing wizualny")....
Tajniki optymalizacji strony
Zdecydowana większość pozycjonerów zaczyna swoją pracę od optymalizacji strony internetowej, a więc przygotowania jej pod kątem wyszukiwarek. Zwykle prace optymalizacyjne trwają od 1 do 2 tygodni, choć niektóre jej elementy wymagają pracy przez cały okres pozycjonowania. Dobrze przygotowana strona...
Profesjonalny audyt SEO
Optymalizacja strony internetowej pod kątem widoczności w wyszukiwarkach jest obecnie kluczowym czynnikiem w SEO. Ten pierwszy etap prac zawsze powinien rozpocząć się od skrupulatnie sporządzonego audytu, który weźmie pod uwagę zarówno czynniki On-Site, jak i Off-Site. W większości przypadków...
Zarządzanie Google Analytics
Google Analytics jest niezwykle korzystnym narzędziem analityki internetowej. Opis korzyści z jego użytkowania przedstawiłam we wcześniejszym artykule „Google Analytics w praktyce”. Samo utworzenie konta to jednak nie wszystko, trzeba bowiem wiedzieć, jak w niego korzystać. Nie wiedząc, gdzie i...
Jak uzyskać najwyższe pozycje reklam w AdWords?
Top 3 – to ogólne określenie najwyższych pozycji, których osiągnięcie jest zazwyczaj jednym z podstawowych założeń prowadzenia kampanii reklamowych za pośrednictwem systemu Google AdWords. Wynika to głównie z faktu, że wyświetlenie tekstu reklamowego na pozycji 1, 2 lub 3 wiąże się zazwyczaj z...
Phantom Update – nowa aktualizacja Google
Ostatnia aktualizacja algorytmu Google wywołała wiele kontrowersji w branży SEO. 3 maja wiele serwisów zanotowało widoczne spadki pozycji, zaczęły się dyskusje na temat prawdopodobnego wprowadzenia nowej wersji Pingwina oraz Pandy, które mają za zadanie walczyć ze spamem w wyszukiwarce. Co...