DARMOWY PORADNIK

Szukasz porad, jak promować Twoją Firmę w Internecie? Chcesz skutecznie pozyskiwać nowych klientów w sieci?

Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik:

10 rzeczy, które musisz wiedzieć o linkach sponsorowanych AdWords

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz praktyczny e-book za darmo!

Subskrybując nasz newsletter, co miesiąc otrzymasz przydatne wskazówki, jak skutecznie rozwijać biznes w sieci.
Nie, dziękuję.
+48 52 522 21 67
    Friends link: 1z0-858 dumps 1z0-895 exam 350-060 dumps 4a0-103 exam cert 4a0-105 cert 4a0-110

    Adwords dla firm – szybki sposób na zwiększenie przychodów

    • 13 sierpnia 2015 /
    • Małgorzata Chmielewska

    Każdego roku powstają w Polsce setki tysięcy nowych przedsiębiorstw. Często siłą, szczególnie małych firm jest świetna oferta wyróżniająca się od propozycji konkurencji w branży. Jednak nawet najlepsza oferta nie przyniesie zamierzonych rezultatów, jeśli nie dotrzemy z nią do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów. Idealnym rozwiązaniem dla małych firm okazuje się przystąpienie do programu Google Adwords, który jest najskuteczniejszym narzędziem reklamy w Internecie.

    Największy zasięg dostępny w każdym czasie

    Reklama Adwords przynosi firmie wiele korzyści, których nie są w stanie zapewnić tradycyjne środki promocji. Zasadniczym atutem jest zasięg. Reklamy publikowane w Internecie są dostępne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, cały rok. W każdej chwili oferta może zatem bez problemu dotrzeć do milionów użytkowników korzystających z sieci. Co więcej reklamy wyświetlane są nie tylko w wyszukiwarce, ale też w ogromnej liczbie stron partnerskich Google. Sieć reklamowa Google obejmuje obecnie ponad 80% wszystkich stron na świecie. W Polsce aż 88,62% internautów korzysta z wyszukiwarki Google. Oznacza to przeszło 18 milionów osób, które mogą zobaczyć Twoją reklamę!*

    Reklama trafi tylko do potencjalnych klientów

    Reklamy Adwords cechują się również nieprzeciętną trafnością. Kierowane są bowiem jedynie do użytkowników, którzy są zainteresowani naszą ofertą. Ścisłe powiązanie reklam z zapytaniem internauty znacznie zwiększa szanse, że zostanie on naszym klientem. Istnieje także możliwość zdecydowania, w jakich konkretnie miejscach docelowych oraz na jakich urządzeniach pojawiać się będzie nasza reklama, a nawet stworzenia szczegółowego profilu klienta, uwzględniając jego wiek, płeć, język i miejsce zamieszkania. System Adwords szczegółowo analizuje strony przeglądane przez użytkowników, by reklamy trafiły tylko do osób, które poszukują informacji na dany temat lub już wcześniej korzystały z usług naszej firmy. Żadna inna forma promocji nie gwarantuje takiej precyzji i efektywności w poszukiwaniu potencjalnych klientów.

    Cały czas widzisz czy inwestycja w reklamy Ci się opłaca

    Uczestnicząc w programie Adwords zyskujesz pełną kontrolę nad inwestowanymi środkami. Do Ciebie należy decyzja ile chcesz wydać dziennie i miesięcznie. Masz gwarancję, że płacisz tylko za uzyskane efekty, czyli kliknięcie reklamy przez użytkownika. Dzięki profesjonalnym narzędziom analizy, można dokładnie zmierzyć osiągane rezultaty poszczególnych kampanii, by udoskonalić swoje reklamy i cieszyć się jeszcze lepszymi efektami. Umiejętne tworzenie reklam oraz wiedza posiadana przez certyfikowanych specjalistów Adwords mogą doprowadzić do widocznego zwrotu z inwestycji (ROI, ang. Return on Investment). Odczujemy to w postaci zwiększenia sprzedaży i ruchu w witrynie.

    Dobór celów do potrzeb

    Zdecydowanie się na kampanię reklamową w sieci Google przynosi wiele zróżnicowanych korzyści. Działania można dostosowywać do swoich indywidualnych potrzeb, tak by osiągnąć zamierzony cel: od wzrostu sprzedaży po zwiększenie świadomości marki wśród klientów. Dla właścicieli małych przedsiębiorstw okazuje się to strzałem w dziesiątkę. Wystarczy odpowiednio dobrać narzędzia oraz parametry kampanii, by zrealizować ściśle określone cele biznesowe. Trudno znaleźć dziś inne kanały dotarcia do tak dużej liczby odbiorców z nowym produktem czy usługą. Dzięki reklamie Adwords w łatwy sposób można zdobyć duże grono lojalnych klientów. Sprawnie poprowadzona kampania przyniesie efekty już w bardzo krótkim czasie.

    Kampania Adwords niesie ogromne perspektywy rozwoju dla nawet niewielkiej firmy. Przed jej uruchomieniem pozostaje jeszcze decyzja, kto powinien się tym zająć. Zawsze masz wybór: możesz podjąć się prowadzenia kampanii samodzielnie lub z pomocą profesjonalistów. Więcej szczegółów o tym, która opcja będzie najlepsza w Twoim przypadku możesz przeczytać w artykule „Reklama w Google – samemu czy z pomocą Agencji”. Jeśli nie czujesz się na siłach lub brak Ci czasu, warto oddać los swojej firmy w ręce specjalistów, a twoja witryna w ciągu 24 godzin znajdzie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

    * Wg wyników badania Megapanel PBI/Gemius za maj 2013 r. 

    0 Komentarzy

    Zostaw komentarz

    Twój email nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

    *